A publicidade encuberta nas redes sociais da man dos líderes de opinión ou influencers
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32558
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A publicidade encuberta nas redes sociais da man dos líderes de opinión ou influencersTítulo(s) alternativo(s)
Covert Advertising on Social Media by Opinion Leaders or InfluencersAutor(es)
Data
2022-12-16Cita bibliográfica
Montero Río, C. (2022). A publicidade encuberta nas redes sociais da man dos líderes de opinión ou influencers. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 26, 125-154. https://doi.org/10.17979/afdudc.2022.26.0.9286
Resumo
[Resumo] No presente documento lévase a cabo unha análise da figura dos
influencers, a súa labor nas redes sociais e de que xeito se introduce a publicidade a través destes medios. Partindo desta base, examínase a publicidade encuberta en xeral, e mediante os líderes de opinión en redes en particular, da man do respecto ao principio da autenticidade publicitaria. [Abstract] In this document we analyse the figure of influencers, their work in social networks and the way in which advertising is introduced through these media. On this basis, we examine covert advertising in general, and through opinion leaders in social media in particular, according to the principle of advertising authenticity.
Palabras chave
Publicidade encuberta
Autenticidade publicitaria
Influencers
Redes sociais
Covert advertising
Advertising authenticity
Social media
Publicidad encubierta
Autenticidad publicitaria
Redes sociales
Autenticidade publicitaria
Influencers
Redes sociais
Covert advertising
Advertising authenticity
Social media
Publicidad encubierta
Autenticidad publicitaria
Redes sociales
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
1138-039X