Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Un motor gráfico para el desarrollo de videojuegos basados en Voxels

Thumbnail
Ver/abrir
RodriguezMunoz_Xavier_TFG_2022.pdf (10.50Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/31962
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Un motor gráfico para el desarrollo de videojuegos basados en Voxels
Autor(es)
Rodríguez Muñoz, Xavier
Director(es)
Dorado, Julián
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Informática
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría Informática. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen]: Esta memoria engloba el proceso de desarrollo de un motor gráfico, prestando atención a que elementos se van a incorporar, pasando por la fase de diseño y finalmente poniendo el foco en el desarrollo y las pruebas. La particularidad de este motor gráfico es el uso de ”Voxels” como elemento básico, se ha decidido incorporar una serie de funcionalidades que se consideran básicas para el desarrollo de videojuegos en el estado actual de la industria. Sin embargo, se facilita y se incentiva la implementación de nuevos aspectos, funcionalidades y herramientas para hacer de este motor gráfico una herramienta más completa y fácil de utilizar.
 
[Abstract]: This thesis includes a detailed description about the development of a game engine, dividing the project in an analysis, design, development and test phases. The key point of this engine is the building block utilized for it, the Voxel, there has been a lot of design choices in order to provide the basic functionalities, considered fundamental for any game engine in this current day in age in the video game industry. Aside from this, the main focus is to facilitate and incentivise the development and addition of new aspects, functionalities and tools to make this engine a more complete and easier to use tool.
 
Palabras chave
Voxel
Ray Cast
Shadow Mapping
GUI
Generación procedural
Ruido Simplex
Matriz de proyección
Matriz de vista
Mapa de texturas
Procedural Generation
Simplex Noise
Projection Matrix
View Matrix
Texture Map
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións