Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorFerrin, Monica
dc.contributor.authorPrieto García, Sergio
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2022-08-03T13:11:25Z
dc.date.available2022-08-03T13:11:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31263
dc.description.abstract[Resumen] La consolidación de las nuevas tecnologías y la continua conexión que -sobre todo en el sector juvenil- implica la simple posesión de un teléfono móvil con acceso a Internet ha resultado en un cierto abandono de los principales medios de comunicación como la televisión o la prensa impresa, dando paso a los nuevos medios online surgidos a raíz de Internet: redes sociales, páginas web de medios de comunicación, blogs y foros de debate, etc. En esta investigación se estudiará el comportamiento que han seguido los jóvenes españoles, durante las elecciones generales de abril y noviembre de 2019, atendiendo a conceptos como la expansión y consolidación de Internet, su uso para recopilar información de manera activa y pasiva sobre política y partidos políticos, la polarización del sistema político y la influencia del factor juvenil en el comportamiento electoral.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A consolidación das novas tecnoloxías e a continua conexión que -sobre todo no sector xuvenil- implica a simple posesión dun teléfono móbil con acceso a Internet resultou nun certo abandono dos principais medios de comunicación como a televisión ou a prensa impresa, dando paso aos novos medios de comunicación surxidos a raíz de Internet: redes sociais, páxinas web de medios de comunicación, blogs e foros de debate, etc. Nesta investigación estudiarase o comportamento que seguen os xóvenes españois, durante as eleccións xerais de abril e novembro de 2019, atendendo a conceptos como a expansión e consolidación de Internet, o seu uso para recopilar información de maneira activa ou pasiva sobre política e partidos políticos, a polarización do sistema político e a influencia do factor xuvenil no comportamento electoral.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The consolidation of new technologies and the continuous connection that -especially in the youth sector- implies the simple possession of a mobile phone with Internet access has resulted in a certain abandonment of the main media such as television or the printed press, giving way to the new online media that have arisen as a result of the Internet: social networks, media websites, blogs and discussion forums, etc. This research will study the behaviour of young Spaniards during the general elections of April and November 2019, paying attention to concepts such as the expansion and consolidation of the Internet, its use to actively and passively gather information on politics and political parties, the polarisation of the political system and the influence of the youth factor on electoral behaviour.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectComportamiento electorales_ES
dc.subjectJuventudes_ES
dc.subjectPolarización políticaes_ES
dc.subjectInternetes_ES
dc.subjectComunicación políticaes_ES
dc.subjectComportamento electorales_ES
dc.subjectXuventudees_ES
dc.subjectElectoral behavioures_ES
dc.subjectYouthes_ES
dc.subjectPolitical polarisationes_ES
dc.subjectPolitical communicationes_ES
dc.titleInternet y su impacto en el comportamiento electoral de los jóveneses_ES
dc.title.alternativeInternet e o seu impacto no comportamento electoral dos xóveneses_ES
dc.title.alternativeInternet and its impact on the electoral behaviour of young spaniardses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem