Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Socioloxía
  • Traballos académicos (FSOC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Socioloxía
  • Traballos académicos (FSOC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Internet y su impacto en el comportamiento electoral de los jóvenes

Thumbnail
Ver/abrir
PrietoGarcia_Sergio_TFG_2021.pdf (845.4Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/31263
Atribución 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FSOC) [244]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Internet y su impacto en el comportamiento electoral de los jóvenes
Título(s) alternativo(s)
Internet e o seu impacto no comportamento electoral dos xóvenes
Internet and its impact on the electoral behaviour of young spaniards
Autor(es)
Prieto García, Sergio
Director(es)
Ferrin, Monica
Data
2021
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Socioloxía
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2020/2021
Resumo
[Resumen] La consolidación de las nuevas tecnologías y la continua conexión que -sobre todo en el sector juvenil- implica la simple posesión de un teléfono móvil con acceso a Internet ha resultado en un cierto abandono de los principales medios de comunicación como la televisión o la prensa impresa, dando paso a los nuevos medios online surgidos a raíz de Internet: redes sociales, páginas web de medios de comunicación, blogs y foros de debate, etc. En esta investigación se estudiará el comportamiento que han seguido los jóvenes españoles, durante las elecciones generales de abril y noviembre de 2019, atendiendo a conceptos como la expansión y consolidación de Internet, su uso para recopilar información de manera activa y pasiva sobre política y partidos políticos, la polarización del sistema político y la influencia del factor juvenil en el comportamiento electoral.
 
[Resumo] A consolidación das novas tecnoloxías e a continua conexión que -sobre todo no sector xuvenil- implica a simple posesión dun teléfono móbil con acceso a Internet resultou nun certo abandono dos principais medios de comunicación como a televisión ou a prensa impresa, dando paso aos novos medios de comunicación surxidos a raíz de Internet: redes sociais, páxinas web de medios de comunicación, blogs e foros de debate, etc. Nesta investigación estudiarase o comportamento que seguen os xóvenes españois, durante as eleccións xerais de abril e novembro de 2019, atendendo a conceptos como a expansión e consolidación de Internet, o seu uso para recopilar información de maneira activa ou pasiva sobre política e partidos políticos, a polarización do sistema político e a influencia do factor xuvenil no comportamento electoral.
 
[Abstract] The consolidation of new technologies and the continuous connection that -especially in the youth sector- implies the simple possession of a mobile phone with Internet access has resulted in a certain abandonment of the main media such as television or the printed press, giving way to the new online media that have arisen as a result of the Internet: social networks, media websites, blogs and discussion forums, etc. This research will study the behaviour of young Spaniards during the general elections of April and November 2019, paying attention to concepts such as the expansion and consolidation of the Internet, its use to actively and passively gather information on politics and political parties, the polarisation of the political system and the influence of the youth factor on electoral behaviour.
 
Palabras chave
Comportamiento electoral
Juventud
Polarización política
Internet
Comunicación política
Comportamento electoral
Xuventude
Electoral behaviour
Youth
Political polarisation
Political communication
 
Dereitos
Atribución 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións