Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorTucci, Emiliana
dc.contributor.authorLourenço-Módia, Cilha
dc.date.accessioned2022-03-30T07:08:16Z
dc.date.available2022-03-30T07:08:16Z
dc.date.issued2021-12-29
dc.identifier.citationTucci, E., & Lourenzo-Módia, C. (2021). Unha achega á aprendizaxe da lingua italiana polo estudantado universitario galego de nivel básico. DIGILEC: Revista Internacional de Lenguas y Culturas, 8, 137-150. https://doi.org/10.17979/digilec.2021.8.0.7555es_ES
dc.identifier.issn2386-6691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/30303
dc.description.abstract[Resumo] Unha das transformacións capitais producidas nas titulacións universitarias de ámbito lingüístico a partir da implantación da reforma de Boloña ten sido a introdución do enfoque comunicativo no ensino-aprendizaxe das linguas. Esta nova perspectiva ten achegado unha visión máis ampla e menos teórica do fenómeno lingüístico, mais, como consecuencia do maior protagonismo do enfoque comunicativo, tense producido certa desatención ao aspecto da corrección nos planos da Morfosintaxe, do Léxico e da Semántica; isto provoca que o estudantado se depare con dificultades gramaticais que nos plans de estudo anteriores se superaban con maior facilidade. No sistema universitario galego esta situación reflíctese de maneira diversa dependendo de cal for a lingua primeira dos/das alumnos/as; o estudantado español-falante ten maiores problemas que o galego-falante na adquisición dos fundamentos gramaticais do italiano, a pesar de que na oralidade o idioma galego está hoxe bastante españolizado. Así, este artigo ten como obxectivo sistematizar as vantaxes e os obstáculos que encontra o estudantado galego a fin de facilitar o traballo de docentes e discentes da lingua italiana no contexto universitario de Galiza. Por unha parte, desvendaranse as dificultades morfosintácticas e léxico-semánticas máis habituais ‒derivadas, as máis das veces, da interferencia co español‒ que o alumnado universitario galego encara nos primeiros momentos da aprendizaxe do idioma italiano; e, por outra banda, poranse de manifesto os aspectos comúns dos idiomas galego e italiano, que facilitan a adquisición deste último por funcionar o primeiro como interlinguaes_ES
dc.description.abstract[Abstract] One of the most important transformations that has taken place in the field of linguistics since the establishment of the Bologna Reform, is the introduction of the communicative standpoint in language teaching and learning. This new perspective adds a wider and less theoretical vision of the linguistic approach, but, as a consequence of the greater role of the communicative standpoint, there is a certain inattention on the correctness aspect from the morphosyntax, lexical and semantic point of view; therefore, students have some grammatical problems that they would have solved easier in the old curriculum. In the Galician university system this situation is reflected in a different way depending on the first language of the students; Spanish-speaking students find more problems than Galician-speaking students in the acquisition of Italian grammatical basics, in spite of the fact that in oral expression Galician is mostly influenced by Spanish nowadays. The aim of this article is to systematize advantages and obstacles that Galician students find in order to facilitate the work of Italian teachers and students in university degrees in Galicia. On the one hand, we will analyse the most usual morphosyntax and lexical-semantics difficulties ‒ mostly derived from the interference with Spanish ‒ that Galician degree students find with their first contact with the Italian language, and, furthermore we will highlight common aspects of the Galician and Italian languages that facilitate the acquisition of Italian using Galician as interlanguage.
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/digilec.2021.8.0.7555es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.es
dc.subjectItaliano e galegoes_ES
dc.subjectItaliano e Españoles_ES
dc.subjectGramática contrastivaes_ES
dc.subjectCompetencia lingüísticaes_ES
dc.subjectItaliano como lingua estranxeiraes_ES
dc.subjectInterlinguaes_ES
dc.subjectItalian and Galicianes_ES
dc.subjectItalian and Spanishes_ES
dc.subjectContrastive grammares_ES
dc.subjectLinguistic competencees_ES
dc.subjectItalian as a foreign languagees_ES
dc.subjectInterlanguagees_ES
dc.titleUnha achega á aprendizaxe da lingua italiana polo estudantado universitario galego de nivel básicoes_ES
dc.title.alternativeA Contribution to Learning Italian Language by Basic Level Galician University Studentses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.date.updated2022-03-25T13:29:03Z
UDC.journalTitleDIGILEC: Revista Internacional de Lenguas y Culturases_ES
UDC.volume8es_ES
UDC.startPage137es_ES
UDC.endPage150es_ES
dc.identifier.doi10.17979/digilec.2021.8.0.7555


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem