Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Search 
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 05, Nº 2, 2021
  • Search
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 05, Nº 2, 2021
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Líneas y resultados de investigación en torno a la dimensión instrumental de la modelización en la enseñanza de las ciencias 

Oliva, José Mª (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-11-16)
[Resumen] Modelo y modelización son términos empleados habitualmente con distintas acepciones en la enseñanza de las ciencias. En este artículo se analiza la dimensión instrumental de la modelización, identificándose ...

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorOliva, José Mª (1)Subject
Analogies (1)
Analogías (1)Embodiments (1)Experimentos mentales (1)Maquetas (1)Mock-ups (1)Model (1)Modelización (1)Modelling (1)Modelling resources (1)... View MoreDate Issued2021 (1)
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback