Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMartínez López, Álvaro
dc.contributor.authorRivadulla-López, Juan-Carlos
dc.date.accessioned2022-03-22T14:32:47Z
dc.date.available2022-03-22T14:32:47Z
dc.date.issued2021-05-10
dc.identifier.citationMartínez López, Álvaro, & Rivadulla López, J. C. (2021). A relevancia e evolución da Educación Ambiental. Adecuación da súa presencia nos currículos educativos. AmbientalMENTEsustentable, 27(2), 35-49. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.2.7110es_ES
dc.identifier.issn2386-4362
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/30138
dc.description.abstract[Resumo] O presente traballo pretende analizar a situación da Educación Ambiental no contexto español en relación ao que recomendan os expertos e expertas nesta temática na literatura de diferentes revistas de carácter científico e educativo. Para conformar unha base para contextualizar e delimitar esta educación, realizouse unha revisión bibliográfica sobre a historia da Educación Ambiental a nivel mundial, en xeral, e no contexto legislativo do noso país, en particular; así como sobre a importancia da mesma no século XXI. Unha vez delimitado o concepto, revisouse unha gran lista de bibliografía co obxectivo de crear un marco que integre as recomendaciones pedagógicas que os profesionais ofrecen en relación a esta temática; e analizouse o estado da cuestión na lexislación que actualmente rexe o sistema educativo español e galego. Finalmente, concluíronse unha serie de aspectos que non son máis que recomendaciones para reelaborar os currículos educativos e adaptalos introducindo de xeito adecuado a didáctica para a Educación Ambiental.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The present project tries to analyze the situation of Environmental Education in the Spanish context in relation to what the experts recommend in this subject in the literature of different scientific and educational magazines. To form a basis for contextualizing and delimiting this education, a bibliographic review was carried out on the history of Environmental Education worldwide, in general, and in the legislative context of our country, in particular; as well as its importance in the 21st century. Once the concept was defined, a large list of bibliography was reviewed with the aim of creating a framework that integrates the pedagogical recommendations that professionals offer in relation to this theme; and the state of the matter is analyzed in the legislation that currently governs the Spanish and Galician educational system. Finally, a series of aspects were concluded that are nothing more than recommendations to re-elaborate the educational curricula and adapt them by appropriately introducing the didactic for Environmental Education.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El presente trabajo pretende analizar la situación de la Educación Ambiental en el contexto español en relación a lo que recomiendan los expertos y expertas en esta temática en la literatura de diferentes revistas de carácter científico y educativo. Para conformar una base para contextualizar y delimitar esta educación, se realizó una revisión bibliográfica sobre la historia de la Educación Ambiental a nivel mundial, en general, y en el contexto legislativo de nuestro país, en particular; así como sobre la importancia de la misma en el siglo XXI. Una vez delimitado el concepto, se revisó una gran lista de bibliografía con el objetivo de crear un marco que integre las recomendaciones pedagógicas que los profesionales ofrecen en relación a esta temática; y se analizó el estado de la cuestión en la legislación que actualmente rige el sistema educativo español y gallego. Finalmente, se concluyeron una serie de aspectos que no son más que recomendaciones para reelaborar los currículos educativos y adaptarlos introduciendo de manera adecuada la didáctica para la Educación Ambiental.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/ams.2020.27.2.7110es_ES
dc.rightsAtribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.gl
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectLexislación educativaes_ES
dc.subjectCurriculumes_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectSustentabilidadees_ES
dc.subjectEnvironmental education
dc.subjectEducational legislation
dc.subjectCurricula
dc.subjectDidactics
dc.subjectSustainability
dc.subjectLegislación educativa
dc.subjectSostenibilidad
dc.titleA relevancia e evolución da Educación Ambiental. Adecuación da súa presencia nos currículos educativoses_ES
dc.title.alternativeThe Relevance and Evolution of Environmental Education. Adequacy of Its Presence in Educational Curriculaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.date.updated2022-03-22T10:51:38Z
UDC.journalTitleAmbientalMENTEsustentablees_ES
UDC.volume27es_ES
UDC.issue2es_ES
UDC.startPage35es_ES
UDC.endPage49es_ES
dc.identifier.doi10.17979/ams.2020.27.2.7110


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem