A relevancia e evolución da Educación Ambiental. Adecuación da súa presencia nos currículos educativos
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/30138
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A relevancia e evolución da Educación Ambiental. Adecuación da súa presencia nos currículos educativosTítulo(s) alternativo(s)
The Relevance and Evolution of Environmental Education. Adequacy of Its Presence in Educational CurriculaData
2021-05-10Cita bibliográfica
Martínez López, Álvaro, & Rivadulla López, J. C. (2021). A relevancia e evolución da Educación Ambiental. Adecuación da súa presencia nos currículos educativos. AmbientalMENTEsustentable, 27(2), 35-49. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.2.7110
Resumo
[Resumo] O presente traballo pretende analizar a situación da Educación Ambiental no contexto español en relación ao que recomendan os expertos e expertas nesta temática na literatura de diferentes revistas de carácter científico e educativo. Para conformar unha base para contextualizar e delimitar esta educación, realizouse unha revisión bibliográfica sobre a historia da Educación Ambiental a nivel mundial, en xeral, e no contexto legislativo do noso país, en particular; así como sobre a importancia da mesma no século XXI. Unha vez delimitado o concepto, revisouse unha gran lista de bibliografía co obxectivo de crear un marco que integre as recomendaciones pedagógicas que os profesionais ofrecen en relación a esta temática; e analizouse o estado da cuestión na lexislación que actualmente rexe o sistema educativo español e galego. Finalmente, concluíronse unha serie de aspectos que non son máis que recomendaciones para reelaborar os currículos educativos e adaptalos introducindo de xeito adecuado a didáctica para a Educación Ambiental. [Abstract] The present project tries to analyze the situation of Environmental Education in the Spanish context in relation to what the experts recommend in this subject in the literature of different scientific and educational magazines. To form a basis for contextualizing and delimiting this education, a bibliographic review was carried out on the history of Environmental Education worldwide, in general, and in the legislative context of our country, in particular; as well as its importance in the 21st century. Once the concept was defined, a large list of bibliography was reviewed with the aim of creating a framework that integrates the pedagogical recommendations that professionals offer in relation to this theme; and the state of the matter is analyzed in the legislation that currently governs the Spanish and Galician educational system. Finally, a series of aspects were concluded that are nothing more than recommendations to re-elaborate the educational curricula and adapt them by appropriately introducing the didactic for Environmental Education. [Resumen] El presente trabajo pretende analizar la situación de la Educación Ambiental en el contexto español en relación a lo que recomiendan los expertos y expertas en esta temática en la literatura de diferentes revistas de carácter científico y educativo. Para conformar una base para contextualizar y delimitar esta educación, se realizó una revisión bibliográfica sobre la historia de la Educación Ambiental a nivel mundial, en general, y en el contexto legislativo de nuestro país, en particular; así como sobre la importancia de la misma en el siglo XXI. Una vez delimitado el concepto, se revisó una gran lista de bibliografía con el objetivo de crear un marco que integre las recomendaciones pedagógicas que los profesionales ofrecen en relación a esta temática; y se analizó el estado de la cuestión en la legislación que actualmente rige el sistema educativo español y gallego. Finalmente, se concluyeron una serie de aspectos que no son más que recomendaciones para reelaborar los currículos educativos y adaptarlos introduciendo de manera adecuada la didáctica para la Educación Ambiental.
Palabras chave
Educación ambiental
Lexislación educativa
Curriculum
Didáctica
Sustentabilidade
Environmental education
Educational legislation
Curricula
Didactics
Sustainability
Legislación educativa
Sostenibilidad
Lexislación educativa
Curriculum
Didáctica
Sustentabilidade
Environmental education
Educational legislation
Curricula
Didactics
Sustainability
Legislación educativa
Sostenibilidad
Versión do editor
Dereitos
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2386-4362
1887-2417
1887-2417