Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCosta Rico, Antón
dc.date.accessioned2022-03-22T10:29:37Z
dc.date.available2022-03-22T10:29:37Z
dc.date.issued2021-07-09
dc.identifier.citationCosta Rico, A. (2021). Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 123-161. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8607es_ES
dc.identifier.issn2659-9589
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/30123
dc.descriptionForma parte da sección monográfica deste número da revista: Pegadas e influencias da Ligue Internationale pour L'Education Nouvelle no espazo ibérico e brasileiro (1921-2021)
dc.description.abstract[Resumo] Ata onde chegou a impregnación do movemento internacional da Escola Nova e Activa en Galiza ao longo das primeiras décadas do século XX? Esta é a cuestión que pretendemos responder e desenvolver, para o que previamente estabelecemos necesarias precisións conceptuais e históricas que nos faciliten a comprensión de que, alén da presenza de prácticas educativas que responden plenamente a este ideario, houbo neste período accións, reflexións e prácticas pedagóxicas que desde o activismo metodolóxico, desde o positivismo e, en ocasións, desde o rexeneracionismo escolar foron converxentes e/ou prepararon o terreo para tal impregnación. O impulso que agromaba con algunha forza sociolóxica foi coutado pola ditadura política en 1936.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] How far did the impregnation of the international movement of the New and Active School in Galicia reach during the first decades of the 20th century? This is the question that we pretend to answer and develop, for what we previously establish necessary conceptual and historical clarifications that facilitate the understanding that further of the presence of educative practices that answer fully to this vision, there was in this period actions, reflections and pedagogical practices that, from the methodological activism, from the positivism and, in occasions, from the School Regenerationism converged and/or paved the way for such impregnation. The impulse that expanded with some sociological strength was cut by the political dictatorship in 1936.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] ¿Hasta dónde llegó la impregnación del movimiento internacional de la Escuela Nueva y Activa en Galicia a lo largo de las primeras décadas del siglo XX? Esta es la cuestión que pretendemos responder y desarrollar, para lo cual previamente establecemos necesarias precisiones conceptuales e históricas que nos faciliten la comprensión de que, al otro lado de la presencia de prácticas educativas que responden plenamente a este ideario, hubo en este período acciones, reflexiones y prácticas pedagógicas que desde el activismo metodológico, desde el positivismo y, en ocasiones, desde el regeneracionismo escolar fueron convergentes y/o prepararon el terreno para tal impregnación. El impulso que brotaba con alguna fuerza sociológica fue detenido por la dictadura política en 1936.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8607es_ES
dc.rightsAtribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licences/by-sa/4.0
dc.subjectEscuela Nueva y Activaes_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.subjectProfesoradoes_ES
dc.subjectActivismo didácticoes_ES
dc.subjectEuropeizaciónes_ES
dc.titleEcos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galiciaes_ES
dc.title.alternativeEchoes, Influences and Manifestations of the New Active School In Galiciaes_ES
dc.title.alternativeEcos, influencias y manifestaciones de la Escuela Nueva y Activa en Galiciaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.date.updated2022-03-21T20:35:13Z
UDC.journalTitleSarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educaciónes_ES
UDC.volume25es_ES
UDC.startPage123es_ES
UDC.endPage161es_ES
dc.identifier.doi10.17979/srgphe.2021.25.0.8607


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
    Monográfico: Pegadas e influencias da Ligue Internationale pour L'Éducation Nouvelle no espazo ibérico e brasileiro (1921-2021)

Mostrar o rexistro simple do ítem