Mostrar o rexistro simple do ítem
Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia
dc.contributor.author | Costa Rico, Antón | |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T10:29:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-22T10:29:37Z | |
dc.date.issued | 2021-07-09 | |
dc.identifier.citation | Costa Rico, A. (2021). Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 123-161. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8607 | es_ES |
dc.identifier.issn | 2659-9589 | |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/30123 | |
dc.description | Forma parte da sección monográfica deste número da revista: Pegadas e influencias da Ligue Internationale pour L'Education Nouvelle no espazo ibérico e brasileiro (1921-2021) | |
dc.description.abstract | [Resumo] Ata onde chegou a impregnación do movemento internacional da Escola Nova e Activa en Galiza ao longo das primeiras décadas do século XX? Esta é a cuestión que pretendemos responder e desenvolver, para o que previamente estabelecemos necesarias precisións conceptuais e históricas que nos faciliten a comprensión de que, alén da presenza de prácticas educativas que responden plenamente a este ideario, houbo neste período accións, reflexións e prácticas pedagóxicas que desde o activismo metodolóxico, desde o positivismo e, en ocasións, desde o rexeneracionismo escolar foron converxentes e/ou prepararon o terreo para tal impregnación. O impulso que agromaba con algunha forza sociolóxica foi coutado pola ditadura política en 1936. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] How far did the impregnation of the international movement of the New and Active School in Galicia reach during the first decades of the 20th century? This is the question that we pretend to answer and develop, for what we previously establish necessary conceptual and historical clarifications that facilitate the understanding that further of the presence of educative practices that answer fully to this vision, there was in this period actions, reflections and pedagogical practices that, from the methodological activism, from the positivism and, in occasions, from the School Regenerationism converged and/or paved the way for such impregnation. The impulse that expanded with some sociological strength was cut by the political dictatorship in 1936. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumen] ¿Hasta dónde llegó la impregnación del movimiento internacional de la Escuela Nueva y Activa en Galicia a lo largo de las primeras décadas del siglo XX? Esta es la cuestión que pretendemos responder y desarrollar, para lo cual previamente establecemos necesarias precisiones conceptuales e históricas que nos faciliten la comprensión de que, al otro lado de la presencia de prácticas educativas que responden plenamente a este ideario, hubo en este período acciones, reflexiones y prácticas pedagógicas que desde el activismo metodológico, desde el positivismo y, en ocasiones, desde el regeneracionismo escolar fueron convergentes y/o prepararon el terreno para tal impregnación. El impulso que brotaba con alguna fuerza sociológica fue detenido por la dictadura política en 1936. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8607 | es_ES |
dc.rights | Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0) | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licences/by-sa/4.0 | |
dc.subject | Escuela Nueva y Activa | es_ES |
dc.subject | Galicia | es_ES |
dc.subject | Profesorado | es_ES |
dc.subject | Activismo didáctico | es_ES |
dc.subject | Europeización | es_ES |
dc.title | Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia | es_ES |
dc.title.alternative | Echoes, Influences and Manifestations of the New Active School In Galicia | es_ES |
dc.title.alternative | Ecos, influencias y manifestaciones de la Escuela Nueva y Activa en Galicia | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.date.updated | 2022-03-21T20:35:13Z | |
UDC.journalTitle | Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación | es_ES |
UDC.volume | 25 | es_ES |
UDC.startPage | 123 | es_ES |
UDC.endPage | 161 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.17979/srgphe.2021.25.0.8607 |
Ficheiros no ítem
Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)
-
REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
Monográfico: Pegadas e influencias da Ligue Internationale pour L'Éducation Nouvelle no espazo ibérico e brasileiro (1921-2021)