Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Saúde
  • Investigación (FCS)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Saúde
  • Investigación (FCS)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Development of dual activities with Micro:Bit for interventions in people with cerebral palsy

Thumbnail
Ver/abrir
MolineroRguez_Development.pdf (512.3Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28956
Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0)
Coleccións
  • Investigación (FCS) [1293]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Development of dual activities with Micro:Bit for interventions in people with cerebral palsy
Autor(es)
Molinero-Rodríguez, Ainhoa
Carneiro-Medín, Rubén
Miranda-Duro, María del Carmen
Nieto-Riveiro, Laura
Castro-Castro, Paula-María
Dapena, Adriana
Data
2021-10-12
Cita bibliográfica
Molinero-Rodríguez A, Carneiro-Medín R, Miranda-Duro C, Nieto-Riveiro L, Castro PM, Dapena A. Development of dual activities with Micro:Bit for interventions in people with cerebral palsy. En: de Moura X, González MA, Pereira J, Penedo MG, editors. The 4th XoveTIC conference: A Coruña, Spain, 7-8 October 2021. A Coruña: Centro de Investigación en Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (CITIC); 2021. (Engineering Proceedings, vol 7). https://doi.org/10.3390/engproc2021007021
Resumo
[Abstract] Several studies have shown that video games help to motivate users in different kinds of therapies. Therefore, in this work we developed a tool that includes dual activities for therapy, as well as a data system for the specialist to follow the evolution of the user. The aim of dual activities is to train cognitive and aerobic capacities at the same time. The interaction between the user and the game is made through two Micro:Bits. Once the user finishes the game, the therapist can follow the evolution of the user through some parameters included in the activities.
Palabras chave
Cerebral palsy
Micro:bit
Gamification
Dual therapies
 
Descrición
Proceesing paper
Versión do editor
https://doi.org/10.3390/engproc2021007021
Dereitos
Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC-BY 4.0)
ISSN
2673-4591

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións