Adaptación da docencia de Fisioloxía Humana ante a pandemia da Covid-19

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28890
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Adaptación da docencia de Fisioloxía Humana ante a pandemia da Covid-19Data
2021Cita bibliográfica
De Labra Pinedo, Carmen; Sangiao Alvarellos, Susana (2021): Adaptación da docencia de Fisioloxía Humana ante a pandemia da Covid-19. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 135-142). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.135 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Resumo
[Resumo] A pandemia causada polo SARS-CoV-2 provocou un cambio no modelo educativo, principalmente polas medidas de seguridade adoptadas. O obxectivo do presente traballo é analizar os resultados da aprendizaxe a distancia na materia de Fisioloxía do grao en Podoloxía e Enfermería, pertencentes á UDC. [Abstract] The pandemic caused by SARS-CoV-2 has caused a change in the educational model, mainly due to the security measures adopted. The objective of this work is to analyze the results of distance learning in the Physiology subject of the degree in Podiatry and Nursing, belonging to the UDC.
Palabras chave
COVID-19
Aprendizaxe virtual
Ciencias da Saúde
Virtual learning
Health Sciences
Aprendizaxe virtual
Ciencias da Saúde
Virtual learning
Health Sciences
Versión do editor
Dereitos
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
ISBN
978-84-9749-818-0