Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorReinosa, J.M.
dc.contributor.authorLoureiro Montero, Alfonso
dc.contributor.authorGutiérrez, Ruth
dc.contributor.authorLópez López, Manuel
dc.date.accessioned2021-11-11T12:28:04Z
dc.date.available2021-11-11T12:28:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationReinosa Prado, José Manuel; Loureiro Montero, Alfonso; Gutiérrez Fernández, Ruth; López López, Manuel (2021): Experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 287-294). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.287 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-818-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28857
dc.description.abstract[Resumo] Neste traballo reflíctese unha experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería. Trátase da asignatura Resistencia dos Materiais, impartida no segundo cuatrimestre en distintos graos no ámbito da enxeñería industrial. A teoría, boletíns de exercícios e prácticas de laboratorio impartíronse en modalidade asíncrona mediante videos breves realizados con ScreenCastOMatic, usando como repositorio a páxina de Moodle da asignatura. Asociado a cada tema había un cuestionario Moodle para reforzar a teoría. Realizouse unha programación síncrona de casos prácticos con un foro de dúbidas asociado. A avaliación constaba de exame final, cuestionarios e práctica de laboratorio. Os exercicios do exame abríanse paulatinamente en Moodle e resolvíanse a man para ser posteriormente escaneados e enviados via correo electrónico. As tutorías, resolvéronse síncronamente por correo electrónico. As incidencias foron pouco significativas, debidas maioritariamente á entrega do exame fóra do prazo establecido. Os resultados, vistos coa perspectiva de anos anteriores, foron excelentes non só pola elevada taxa de éxito, senon tamén pola baixa taxa de non presentados.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This work reflects an experience of remote assistance in a basic subject of an engineering. The subject Mechanics of Materials, taught in the second semester in different degrees in the field of industrial engineering. The theory, exercise bulletins and laboratory practices were taught in asynchronous mode using short videos made with ScreenCastOMatic, using the subject's Moodle page as a repository. Associated with each topic was a Moodle questionnaire to reinforce the theory. A synchronous scheduling of case studies was conducted with an associated question forum. Tutorials were resolved synchronously by email. The assessment consisted of final exam, questionnaires and laboratory practice. The exam exercises were gradually opened in Moodle and solved by hand to be subsequently scanned and emailed. The incidences were insignificant, mainly due to the delivery of the exam outside the established deadline. The results, seen with the perspective of previous years, were excellent not only by the high success rate, but also by the low rate of not presenting.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/28796
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.287es_ES
dc.rightsAtribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.gl*
dc.subjectAutoconceptoes_ES
dc.subjectMoodlees_ES
dc.subjectScreenCastOMatices_ES
dc.subjectTasa de éxitoes_ES
dc.subjectTutoríaes_ES
dc.subjectSelf-conceptes_ES
dc.subjectSuccess ratees_ES
dc.subjectTutorialses_ES
dc.titleExperiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñeríaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage287es_ES
UDC.endPage294es_ES
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497498180.287
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)es_ES
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem