Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorVieites, Tania
dc.contributor.authorRodríguez, Susana
dc.contributor.authorEstévez, Iris
dc.contributor.authorValle, Antonio
dc.date.accessioned2021-11-08T10:29:02Z
dc.date.available2021-11-08T10:29:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationVieites, Tania; Rodríguez, Susana; Estévez, Iris; Valle, Antonio (2021): Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 403-417). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.403 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-818-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28809
dc.description.abstract[Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas as diferentes estratexias educativas e procedementos de avaliación. O propósito de este estudo é favorecer o coñecemento sobre o uso de metodoloxías docentes innovadoras na Universidade da Coruña (UDC). Para iso, unha das metas principais é comprobar a percepción do alumnado cara as estratexias e os instrumentos de avaliación que se empregan nas aulas. Analizáronse que metodoloxías participativas recoñecen os estudantes que se empregan máis nas súas aulas e o valor percibido destas e dos instrumentos para a propia aprendizaxe a través dun cuestionario Microsoft Forms que engloba o cuestionario de metas académicas, a escala de autoeficacia percibida (MSLQ) e o cuestionario de emocións de logro AEQ. Responderon o cuestionario 150 estudantes da UDC. Os resultados mostran que os estudantes que recoñecen maior uso de metodoloxías participativas nas súas aulas, valoran mais positivamente o traballo colaborativo. O maior uso destas metodoloxías activas, non so mellora o valor percibido das mesmas, seno tamén o valor atribuído a avaliación mediante traballos e actividades.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Implementation of new teaching methodologies in classrooms are designed to facilitate, support and/or encourage learning, however it is important to specify to what extent university students consider the different educational strategies and evaluation procedures to be valuable. The purpose of this study is to promote the use of innovative teaching methodologies at the University of Coruña (UDC). For this purpose, one of the main goals is to check the perception of the students regarding the strategies and the assessment instruments that are undertaken in the classrooms. Participatory methodologies recognized by the students who undertake more of their classrooms were analysed, as well as the perceived value of these two instruments for their own learning. A Microsoft Forms questionnaire was used to measure these variables, which that includes the included a questionnaire of academic goals, on a scale of perceived self-efficacy (MSLQ) and a questionnaire of emotions of achievement AEQ. 150 UDC students answered the questionnaire. The results show that students who recognize a better use of participatory methodologies in their classrooms value more positively collaborative work. Increased use of these active methodologies not only improves perceived value, but also improves evaluation attributed value through project works and activities.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/28796
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.403es_ES
dc.rightsAtribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectMetodoloxías activases_ES
dc.subjectAvaliaciónes_ES
dc.subjectEstratexias educativases_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectActive methodologieses_ES
dc.subjectEvaluationes_ES
dc.subjectEducational strategieses_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.titleEstratexias educativas e procedementos de avaliación na universidadees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage403
UDC.endPage417
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497498180.403
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)es_ES
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem