• Análise dos resultados obtidos nos procesos de avaliación da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19 

      Sangiao-Alvarellos, Susana; Labra, Carmen de (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
      [Resumo] Neste traballo presentamos unha análise dos resultados obtidos nos exames finais da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19, materia impartida no grao de podoloxía da UDC. Estes resultados comparáronse cos ...
    • Design Thinking: experiencia en graos STEAM 

      Arce Fariña, Elena; López-Vázquez, José-Antonio; Fernández-Ibáñez, Isabel; Zayas-Gato, Francisco; Ribas, J.R.; Suárez-García, Andrés (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
      [Resumo] Crear experiencias de aprendizaxe a través de proxectos na aula nas que os alumnos aprendan en equipo a resolver problemas complexos e desenvolvan o pensamento creativo e crítico, resulta un desafío. Design Thinking ...
    • Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade 

      Vieites, Tania; Rodríguez, Susana; Estévez, Iris; Valle, Antonio (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
      [Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas ...
    • Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado 

      Soneira, Carlos (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
      [Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ...