Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorRolón Varela, José María
dc.contributor.authorFariña Freijomil, Lucía
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias do Traballoes_ES
dc.date.accessioned2021-04-12T11:03:19Z
dc.date.available2021-04-12T11:03:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/27715
dc.description.abstract[Resumen] Diversos estudios demuestran que la posesión de un coeficiente intelectual grupal elevado no es una condición suficiente para el buen funcionamiento del equipo de trabajo. Es la inteligencia emocional la que funciona como el aceite de los engranajes que forman cada una de las mentes de los miembros del equipo, y la que les permite pensar y actuar con eficacia. Partiendo del análisis de la inteligencia emocional de cada uno de los componentes del equipo, incluido el líder, se pretende desarrollar la incidencia que un buen manejo de la misma tiene en el rendimiento del grupo y en la eficacia de sus resultados, así como enumerar determinadas herramientas que pueden ayudar a mejorar el grado de inteligencia emocional tanto de manera individual como grupal. Para ello, se ha utilizado el test más valorado en medición de la Inteligencia Emocional, el test MSCEIT. Conociendo los resultados obtenidos, el líder debe favorecer el desempeño de su equipo aplicando tanto su inteligencia emocional como diversas metodologías que le pueden ayudar en el proceso. El objetivo de este trabajo es, por tanto, analizar la total relación que existe entre una buena gestión de la inteligencia emocional por parte del líder del equipo y los resultados conseguidos, impactando esta circunstancia de manera directa en la consecución de los objetivos empresariales que permitan obtener el beneficio deseado o planificadoes_ES
dc.description.abstract[Resumo] Diversos estudos amosan que a posesión dun coeficiente intelectual grupal elevado non é condición suficiente para o bo funcionamento do equipo de traballo. É a intelixencia INTRODUCCIÓN 3 emocional a que traballa como o aceite dos engrenaxes que forman cada unha das mentes dos membros do equipo, e a que lles permite pensar e actuar con eficacia. Partindo da análise da intelixencia emocional da cada un dos membros do equipo, incluído o líder, preténdese desenvolver a incidencia que un bo empleo da mesma ten no rendimento do grupo e na eficacia dos resultados, así coma enumerar determinadas ferramentas que poden axudar a mellorara o grao de intelixencia emocional tanto de modo individual como grupal. Co fin de acadalo, utilizouse o test máis valorado na medición da Intelixencia Emocional, o test MSCEIT. Coñecendo os resultados obtidos, o líder debe favorecer o desempeño do seu equipo aplicando tanto a súa intelixencia emocional como diversas metodoloxías que lle poidan axudar no proceso. O obxectivo deste traballo é, polo tanto, analizar a total relación que existe entre unha boa xestión da intelixencia emocional polo líder do equipo e os resultados acadados, impactando esta circunstancia de modo directo na consecución dos obxectivos empresariais que permitan obter o beneficio desexado ou planificadoes_ES
dc.description.abstract[Abstract] Various studies show that having a high group IQ is not a sufficient condition for the proper functioning of the work team. It is emotional intelligence that works like the oil in the gears that make up each of the minds of the team members, and that allows them to think and act effectively. Starting from the analysis of the emotional intelligence of each of the team members, including the leader, it is intended to develop the impact that a good management of it has on the performance of the group and the effectiveness of its results, as well as to list certain INTRODUCCIÓN 4 tools that can help improve the degree of emotional intelligence both individually and in groups. For this, the most valued test in measuring Emotional Intelligence, the MSCEIT test, has been used. Knowing the results obtained, the leader must favor the performance of his team by applying both his emotional intelligence and various methodologies that can help him in the process. The objective of this work is, therefore, to analyze the total relationship that exists between a good management of emotional intelligence by the team leader and the results achieved, directly impacting this circumstance in the achievement of business objectives that allow obtain the desired or planned benefit.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectCompetencias emocionaleses_ES
dc.subjectOrganizaciones emocionalmente inteligenteses_ES
dc.subjectEficienciaes_ES
dc.subjectRendimientoes_ES
dc.subjectLiderazgo emocionales_ES
dc.subjectcompetencias emocionais, organizacións emocionalmente intelixentes, eficiencia, rendemento, liderado emocionales_ES
dc.subjectCompetencias emocionaises_ES
dc.subjectOrganizacións emocionalmente intelixenteses_ES
dc.subjectRendementoes_ES
dc.subjectLiderado emocionales_ES
dc.titleLa inteligencia emocional como factor estratégico del liderazgo efectivoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.FCT). Xestión e dirección laboral. Curso 2019-2020es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem