Educación para os recursos hídricos
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/25560
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Educación para os recursos hídricosAlternative Title(s)
Education for the Water ResourcesAuthor(s)
Date
2018Citation
Guimaraes Mendes, J., Friede, R., Santos Avelar, K., & de Miranda, M. (2020). Educación para os recursos hídricos. AmbientalMENTEsustentable, 25(2), 57-74. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.2.5113
Abstract
[Resumo] Este estudo é o resultado da investigación sobre educación para os recursos hídricos desenvolvida polo proxecto "Implicacións do medio no proceso de ensino-aprendizaxe", apoiado polo programa CAPES Education Observatory, con escolas públicas en Complexo do Alemão, Río de Janeiro. O seu foco principal foi contribuír a sensibilizar e cambiar as actitudes dos estudantes de Educación Básica, no que se refire á protección e preservación dos recursos hídricos. A experiencia desenvolveuse a través de talleres con prácticas de educación ambiental, dirixidos á conservación e conservación da auga, a través de "técnicas pedagóxicas interdisciplinarias", como xogos e pinturas murais, que serviron para rescatar coñecementos previos e introducir novos contidos. sobre preservación e protección da auga. Demostrouse que a Educación Ambiental ten un forte poder mobilizador e que a escola básica debe manter aberto o espazo para outras redes de interacción, permitindo así ampliar as posibilidades de aprendizaxe e formación do alumnado, engadindo aos seus contidos e prácticas regulares novos valores e novas formas de enfoque.
Keywords
Educação ambiental
Agua
Educação básica
Observatório da Educação
Environmental education
Water
Basic education
Education observatory
Agua
Educação básica
Observatório da Educação
Environmental education
Water
Basic education
Education observatory
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417