Mostrar o rexistro simple do ítem
Educación para os recursos hídricos
dc.contributor.author | Guimaraes Mendes, Jaqueline | |
dc.contributor.author | Friede, Reis | |
dc.contributor.author | Santos Avelar, Katia Eliane | |
dc.contributor.author | Miranda, Maria Geralda de | |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T06:53:23Z | |
dc.date.available | 2020-05-13T06:53:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Guimaraes Mendes, J., Friede, R., Santos Avelar, K., & de Miranda, M. (2020). Educación para os recursos hídricos. AmbientalMENTEsustentable, 25(2), 57-74. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.2.5113 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1887-2417 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/25560 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Este estudo é o resultado da investigación sobre educación para os recursos hídricos desenvolvida polo proxecto "Implicacións do medio no proceso de ensino-aprendizaxe", apoiado polo programa CAPES Education Observatory, con escolas públicas en Complexo do Alemão, Río de Janeiro. O seu foco principal foi contribuír a sensibilizar e cambiar as actitudes dos estudantes de Educación Básica, no que se refire á protección e preservación dos recursos hídricos. A experiencia desenvolveuse a través de talleres con prácticas de educación ambiental, dirixidos á conservación e conservación da auga, a través de "técnicas pedagóxicas interdisciplinarias", como xogos e pinturas murais, que serviron para rescatar coñecementos previos e introducir novos contidos. sobre preservación e protección da auga. Demostrouse que a Educación Ambiental ten un forte poder mobilizador e que a escola básica debe manter aberto o espazo para outras redes de interacción, permitindo así ampliar as posibilidades de aprendizaxe e formación do alumnado, engadindo aos seus contidos e prácticas regulares novos valores e novas formas de enfoque. | es_ES |
dc.language.iso | por | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.2.5113 | es_ES |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Educação ambiental | es_ES |
dc.subject | Agua | es_ES |
dc.subject | Educação básica | es_ES |
dc.subject | Observatório da Educação | es_ES |
dc.subject | Environmental education | es_ES |
dc.subject | Water | es_ES |
dc.subject | Basic education | es_ES |
dc.subject | Education observatory | es_ES |
dc.title | Educación para os recursos hídricos | es_ES |
dc.title.alternative | Education for the Water Resources | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.journalTitle | AmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental | es_ES |
UDC.volume | 25 | es_ES |
UDC.issue | 2 | es_ES |
UDC.startPage | 25 | es_ES |
UDC.endPage | 74 | es_ES |