Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aprendiendo a pensar. Proyecto socioeducativo con adolescencia en desprotección y conflicto social

Thumbnail
Ver/abrir
sanchez_carnero_xiana_TFG_2019_Aprendiendo a pensar_1.pdf (493.4Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/24398
Coleccións
  • Traballos académicos (FEDU) [64]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Aprendiendo a pensar. Proyecto socioeducativo con adolescencia en desprotección y conflicto social
Título(s) alternativo(s)
Aprendendo a pensar. Proxecto socioeducativo con adolescencia en desprotección e conflito social
Learning to think: Social and educational project with adolescence in disadvantage and social conflict
Autor(es)
Sánchez Carnero, Xiana
Director(es)
Cruz López, Laura
Data
2019
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Educación social. Curso 2018/2019
Resumo
[Resumen] Aprendiendo a pensar se trata de un proyecto socioeducativo destinado a desarrollar las capacidades y habilidades propias del razonamiento y pensamiento crítico, creativo y cuidadoso a través de la Filosofía para Niños y Niñas, como metodología de trabajo estable dentro de los centros de protección y reeducación. El proyecto está ideado para jóvenes con edades comprendidas entre los 14 y los 18 años de edad, que, actualmente, se encuentran residiendo en un centro de menores, tanto en régimen de protección como de reeducación de la comunidad autónoma de Galicia. Se presenta una propuesta de 19 sesiones organizadas en cuatro bloques, en los que, las personas participantes aprenderán a pensar y dialogar sobre dilemas morales; analizar críticamente los mensajes que nos llegan a través de series, películas, música y medios de comunicación; crearán un medio de comunicación propio; y reflexionarán sobre temas relacionados con la libertad y la identidad personal; trabajando de forma transversal la igualdad de género.
Palabras chave
Pensamiento crítico
Filosofía para nenos e nenas
Diálogo
Pedagoxía da pegunta
Adolescencia en desprotección ou conflicto social
 
Descrición
Traballo Fin de Grao. Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Educación. Grao en Educación social. Curso 2018/2019
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións