Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCutrín Santos, Raquel
dc.contributor.authorBasanta Camiño, Silvia
dc.contributor.authorNavarro Patón, Rubén
dc.date.accessioned2019-07-11T12:19:49Z
dc.date.available2019-07-11T12:19:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationCutrín Santos, R., Basanta Camino, S., & Navarro Patón, R. (2019). Nature, experiential learning and cooperative activities in primary education. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 22, 99-116. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5481es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23507
dc.description.abstract[Resumo] Neste estudo faise unha revisión de tres correntes actuais que poden transformar a forma de traballar nos centros de educación primaria. Correntes metodolóxicas que se afastan das convencionais, pero que en absoluto son de recente creación, senón que xa levan varias décadas sendo estudadas tal e como se plasma na literatura. Afondaremos, así, nas actividades na natureza, na aprendizaxe experiencial e no traballo cooperativo, desde unha perspectiva teórica. Do mesmo xeito, analizaremos o currículo da educación primaria co fin de ver se teñen cabida nos programas educativos actuais.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This research examines three current trends that may be able to transform the work methods employed in primary education schools. These methodological trends move away from a conventional focus, but they are by no means newcomers, having been studied for decades, as reflected in the literature. We present an in-depth examination of outdoor activities, experiential learning and cooperative work, from a theoretical perspective. We will also analyse the primary education curriculum, in order to see if these methodologies can fit into current educational programs.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5481es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectEducación primariaes_ES
dc.subjectNaturezaes_ES
dc.subjectActividades ao aire librees_ES
dc.subjectAprendizaxe experienciales_ES
dc.subjectTraballo cooperativoes_ES
dc.subjectMetodoloxíases_ES
dc.subjectPrimary educationes_ES
dc.subjectNaturees_ES
dc.subjectOutdoor learninges_ES
dc.subjectExperiential learninges_ES
dc.subjectCooperative workes_ES
dc.subjectMethodologieses_ES
dc.titleNatureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primariaes_ES
dc.title.alternativeNature, experiential learning and cooperative activities in primary educationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleSarmiento: Anuario galego de historia da educaciónes_ES
UDC.volume22es_ES
UDC.startPage99es_ES
UDC.endPage116es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem