Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorEnríquez Sánchez, José María
dc.date.accessioned2019-03-22T12:49:20Z
dc.date.available2019-03-22T12:49:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAmbientalmente Sustentable, 2016, 22: 7-20. ISSN: 1887-2417es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22335
dc.description.abstract[Resumo] A contribución da Universidade, e demais instancias educativas formais, para a creación dunha cidadanía global en torno aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible pasa necesariamente por dar cabida ás formulacións críticas que intentan enfrontar as contrariedades que destes plans derívanse. Pola contra, a desatención cara a este tipo de discursos, como veremos, dificulta a posibilidade de ofrecer alternativas para tratar de corrixir as crecentes situacións inxustas (e desestabilizadoras) no sociopolítico e potencialmente catastróficas no ecolóxico, debido, en boa medida á perda do sentido propio da idea de desenvolvemento sostenible que aquí pretendemos recuperar.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The contribution of the University, and other formal educational instances, to the creation of a global citizenship around the Objectives of Sustainable Development necessarily passes to accommodate the critical approaches that try to face the setbacks that are derived of these plans. In contrast, inattention to such discourses, as we will see, makes it difficult to offer alternatives to try to correct the growing unfair (and destabilizing) situations in the socio-political and potentially catastrophic ecological, because of, among other reasons, the loss of the original sense of the idea of sustainable development that here we intend to recoveres_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectCrecemento económicoes_ES
dc.subjectDeterioro ambientales_ES
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectConservaciónes_ES
dc.subjectDesenvolvemento sostiblees_ES
dc.subjectEconomic growthes_ES
dc.subjectEnvironmental deteriorationes_ES
dc.subjectEnvironmental educationes_ES
dc.subjectConservationes_ES
dc.subjectSustainable developmentes_ES
dc.titleCrítica da idea de desenvolvemento sostible como proposta pedagóxicaes_ES
dc.title.alternativeCriticism of the idea of sustainable development as a pedagogical proposales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume20es_ES
UDC.startPage7es_ES
UDC.endPage20es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/ams.2016.02.022.3331


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem