Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDíaz Balados, Alicia
dc.contributor.authorMorán de Castro, M. Carmen
dc.contributor.authorVargas Callejas, Germán
dc.date.accessioned2019-03-14T13:32:45Z
dc.date.available2019-03-14T13:32:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationAmbientalmente Sustentable, 2015, 20: 771-788. ISSN: 1887-2417es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22241
dc.description.abstract[Resumo] O propósito deste artigo é presentar unha das metodoloxías de estudo -e resultados iniciais- nas que se sustenta o proxecto de investigación “Cultura da sostibilidade e cooperación ao desenvolvemento: realidade e perspectivas educativas en Galicia e República Dominicana (PR815 A 2014-17, Convocatoria 2014 de Subvencións en Investigación para o Desenvolvemento da Direción Xeral de Relacións Exteriores da Xunta de Galicia). O proxecto ten entre os seus obxectivos analizar o discurso referido á cultura da sustentabilidade e a cooperación ao desenvolvemento integrado nos libros de texto correspondentes ao nivel de bacharelato en Galicia, mediante a selección de 8 libros de texto, catro do ámbito das Ciencias Sociais e outro catro de Ciencias Naturais e exactas, en ambos territorios. Enténdese o libro de texto como ferramenta básica na orientación da práctica docente e dos contidos transmitidos, partindo de que toda selección e abordaxe supón un posicionamento ideolóxico en relación ao tipo de persoas que queremos formar e para que sociedades. A continuación preséntase a ferramenta de análise e se reflicte en torno a súas posibilidades de aplicación, tomando como exemplo de estudo o libro de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de Bachalerato de Galicia e outro Bioloxía, de 3º medio, da República Dominicana.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The purpose of this article is to present one of the study methodologies -and its initial resultsin which is sustained the project of research “Culture of sustainability and development cooperation: reality and educational perspectives in Galicia and Dominican Republic" (PR815 A 2014-17, Call 2014 for grants in Research for the Development for the Direción Xeral de Relación Exteriores of Xunta de Galicia). The project has among his goals to analyze the speech related to the culture of sustainability and cooperation to the integrated development in Galicia in the text books of high school, through the selection of 8 text books, four of the area of the Social Sciences and another four of Natural and Exact Sciences, in both territories. We understand the text book as a basic tool in the orientation of the educational practice and its contents, assuming that every selection and approach requires an ideological positioning related to the type of people and society we want.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectLibros de textoes_ES
dc.subjectCultura da sostibilidadees_ES
dc.subjectCidadanía globales_ES
dc.subjectCooperación ao desenvolvementoes_ES
dc.subjectEducación para o desenvolvementoes_ES
dc.subjectText bookses_ES
dc.subjectCulture of sustainabilityes_ES
dc.subjectGlobal citizenshipes_ES
dc.subjectDevelopment cooperationes_ES
dc.subjectEducation for development cooperationes_ES
dc.titleSostibilidade e cooperación ao desenvolvemento en libros de texto de Galicia e República Dominicanaes_ES
dc.title.alternativeCulture of sustainability, cooperation and development: realities and perspectives in Galicia and Dominican Republices_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume20es_ES
UDC.startPage771es_ES
UDC.endPage788es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/ams.2015.02.020.1639


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem