Sostibilidade e cooperación ao desenvolvemento en libros de texto de Galicia e República Dominicana
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22241
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Sostibilidade e cooperación ao desenvolvemento en libros de texto de Galicia e República DominicanaTítulo(s) alternativo(s)
Culture of sustainability, cooperation and development: realities and perspectives in Galicia and Dominican RepublicData
2015Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2015, 20: 771-788. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] O propósito deste artigo é presentar unha das metodoloxías de estudo -e resultados iniciais- nas que se sustenta o proxecto de investigación “Cultura da sostibilidade e cooperación ao desenvolvemento: realidade e perspectivas educativas en Galicia e República Dominicana (PR815 A 2014-17, Convocatoria 2014 de Subvencións en Investigación para o Desenvolvemento da Direción Xeral de Relacións Exteriores da Xunta de Galicia). O proxecto ten entre os seus obxectivos analizar o discurso referido á cultura da sustentabilidade e a cooperación ao desenvolvemento integrado nos libros de texto correspondentes ao nivel de bacharelato en Galicia, mediante a selección de 8 libros de texto, catro do ámbito das Ciencias Sociais e outro catro de Ciencias Naturais e exactas, en ambos territorios. Enténdese o libro de texto como ferramenta básica na orientación da práctica docente e dos contidos transmitidos, partindo de que toda selección e abordaxe supón un posicionamento ideolóxico en relación ao tipo de persoas que queremos formar e para que sociedades. A continuación preséntase a ferramenta de análise e se reflicte en torno a súas posibilidades de aplicación, tomando como exemplo de estudo o libro de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de Bachalerato de Galicia e outro Bioloxía, de 3º medio, da República Dominicana. [Abstract] The purpose of this article is to present one of the study methodologies -and its initial resultsin which is sustained the project of research “Culture of sustainability and development cooperation: reality and educational perspectives in Galicia and Dominican Republic" (PR815 A 2014-17, Call 2014 for grants in Research for the Development for the Direción Xeral de Relación Exteriores of Xunta de Galicia). The project has among his goals to analyze the speech related to the culture of sustainability and cooperation to the integrated development in Galicia in the text books of high school, through the selection of 8 text books, four of the area of the Social Sciences and another four of Natural and Exact Sciences, in both territories. We understand the text book as a basic tool in the orientation of the educational practice and its contents, assuming that every selection and approach requires an ideological positioning related to the type of people and society we want.
Palabras chave
Libros de texto
Cultura da sostibilidade
Cidadanía global
Cooperación ao desenvolvemento
Educación para o desenvolvemento
Text books
Culture of sustainability
Global citizenship
Development cooperation
Education for development cooperation
Cultura da sostibilidade
Cidadanía global
Cooperación ao desenvolvemento
Educación para o desenvolvemento
Text books
Culture of sustainability
Global citizenship
Development cooperation
Education for development cooperation
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417