Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorEscudero Bocos, Clotilde
dc.contributor.authorOliver, Miquel F.
dc.contributor.authorSerantes-Pazos, Araceli
dc.date.accessioned2019-03-07T13:16:26Z
dc.date.available2019-03-07T13:16:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAmbientalmente Sustentable, 2013, 15-16: 67-81. ISSN: 1887-2417es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22148
dc.description.abstract[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional das e dos educadores ambientais. Desde os Seminarios Permanentes do CENEAM fixéronse distintas revisións e propostas, sempre desde a perspectiva temática do seminario. No de Equipamentos de Educación Ambiental acordouse realizar un estudo de ámbito estatal, no que se recollera o parecer tanto dos pro fesionais que estaban a traballar nos equipamentos, como dos responsables das distintas administracións. Neste artigo preséntanse os obxectivos, a metodoloxía e as conclusións de dito estudo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Professionalism is one of the topics that sparked debate and reflection on the past decade in the Spanish territory. The White Paper on Environmental Education in Spain recommended boost and professional recognition of environmental educators. From the Permanent Seminars CENEAM various revisions and proposals were drawn up, always from the perspective of the seminar topic. The Environmental Education facilities was agreed to conduct a study of state level, in which the views of both professionals who were working on the centre, as the heads of the various administrations pick. The objectives, methodology and conclusions estudy presented in this articlees_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectEquipamentos de educación ambientales_ES
dc.subjectProfesionalizaciónes_ES
dc.subjectEstudoes_ES
dc.subjectEnvironmental educationes_ES
dc.subjectEnvironmental education facilitieses_ES
dc.subjectProfessionalismes_ES
dc.subjectStudyes_ES
dc.titleA profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentroes_ES
dc.title.alternativeProfessionalization in environmental education facilities in Spain view from insidees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume15-16es_ES
UDC.startPage67es_ES
UDC.endPage81es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/ams.2013.01.015-016.780


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem