Moreno, P. L. e Viñao, A. (coords.) (2017). Imagen y educación. Marketing, comercialización y didáctica (España, siglo XX). Madrid: Morata [Reseña]
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22122
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Moreno, P. L. e Viñao, A. (coords.) (2017). Imagen y educación. Marketing, comercialización y didáctica (España, siglo XX). Madrid: Morata [Reseña]Author(s)
Date
2017Citation
Bolaño Amigo, U. (2018). Imaxe e educación. Marketing, comercialización e didáctica. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 21, 254-255. https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4893
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863