Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBolaño Amigo, María Eugenia
dc.date.accessioned2019-03-07T08:52:03Z
dc.date.available2019-03-07T08:52:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBolaño Amigo, U. (2018). Imaxe e educación. Marketing, comercialización e didáctica. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 21, 254-255. https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4893es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22122
dc.language.isoglges_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4893
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMoreno, P. L. e Viñao, A. (coords.) (2017). Imagen y educación. Marketing, comercialización y didáctica (España, siglo XX). Madrid: Morata [Reseña]es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleSarmiento: Anuario galego de historia da educaciónes_ES
UDC.volume21es_ES
UDC.startPage254es_ES
UDC.endPage255es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem