Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorTorre Fernández, Enrique de la (ed.)
dc.date.accessioned2019-02-19T14:41:02Z
dc.date.available2019-02-19T14:41:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationDe la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-712-1
dc.identifier.issn2605-1222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21860
dc.descriptionColección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 2es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docenciaes_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE)
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.es
dc.subjectEducación universitariaes_ES
dc.subjectTecnoloxías da información e da comunicaciónes_ES
dc.subjectAprendizaxe cooperativo/colaborativoes_ES
dc.subjectFlipped classroomes_ES
dc.subjectProxectos interdisciplinareses_ES
dc.subjectProxectos interuniversitarioses_ES
dc.subjectPerpectiva de xéneroes_ES
dc.subjectEdublogses_ES
dc.subjectAtención á diversidadees_ES
dc.titleContextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docentees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem