Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente

Thumbnail
Ver/abrir
Contextos_Universitarios_Transformadores_Construíndo_Espazos_Aprendizaxe_2019_.pdf (24.43Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/21860
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Coleccións
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña) [1]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente
Autor(es)
Torre Fernández, Enrique de la
Data
2019
Cita bibliográfica
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121
Resumo
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia
Palabras chave
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perpectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
 
Descrición
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 2
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
ISSN
2605-1222
ISBN
978-84-9749-712-1

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións