Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/21860
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación DocenteAutor(es)
Data
2019Cita bibliográfica
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121
Resumo
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia
Palabras chave
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perpectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perpectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
Descrición
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 2
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
ISSN
2605-1222
ISBN
978-84-9749-712-1