Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorVidela-Rodríguez, José-Juan
dc.date.accessioned2018-11-15T08:20:52Z
dc.date.available2018-11-15T08:20:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationVidela-Rodríguez, J. (2018). Big data y comunicación: una relación imprescindible. En C. Costa-Sánchez y S. Martínez-Costa (Eds.), Comunicación corporativa audiovisual y online : innovación y tendencias (pp. 53-167). Barcelona: Editorial UOC.es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9180-187-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21309
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherEditorial UOCes_ES
dc.rights© Carmen Costa-Sánchez y Sandra Martínez Costa (eds.), José-Juan Videla-Rodríguez, del texto © Editorial UOC, de esta edición, 2018es_ES
dc.subjectBig Dataes_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.titleBig Data y comunicación: una relación imprescindiblees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage153es_ES
UDC.endPage167es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem