Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Big Data y comunicación: una relación imprescindible

Thumbnail
View/Open
Videla_Rodriguez_J_J_2018_Big_Data.pdf (817.4Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/21309
Collections
  • Investigación (FCOM) [210]
Metadata
Show full item record
Title
Big Data y comunicación: una relación imprescindible
Author(s)
Videla-Rodríguez, José-Juan
Date
2018
Citation
Videla-Rodríguez, J. (2018). Big data y comunicación: una relación imprescindible. En C. Costa-Sánchez y S. Martínez-Costa (Eds.), Comunicación corporativa audiovisual y online : innovación y tendencias (pp. 53-167). Barcelona: Editorial UOC.
Keywords
Big Data
Comunicación
 
Rights
© Carmen Costa-Sánchez y Sandra Martínez Costa (eds.), José-Juan Videla-Rodríguez, del texto © Editorial UOC, de esta edición, 2018
ISBN
978-84-9180-187-0

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback