Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectos
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20731
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectosFecha
2018Resumen
[Resumo] A nosa proposta enmárcase na materia “Proxectos de innovación e investigación educativa en lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá”, no Mestrado en Profesorado de Educación Secundaria. Polo noso contacto con centros educativos a miúdo observamos que as innovacións docentes están máis implantadas nos niveis inferiores do ensino e que a medida que estes avanzan as metodoloxías se volven máis tradicionais debido a inercias herdadas e aos requirimentos do actual sistema educativo. Neste sentido, a nosa idea parte de introducir metodoloxías activas na etapa universitaria. Dado que a materia tenta achegar os e as estudantes á filosofía da aprendizaxe por proxectos, coa que adoitan estar escasamente familiarizados, propoñemos que sexan eles mesmos quen os deseñen e os vivan en primeira persoa. Trátase, por conseguinte, de aplicar ás aulas a máxima de “aprender facendo”. Desde o punto de vista do profesorado da materia, aplicamos os principios do tratamento integrado de linguas e a docencia compartida. [Abstract] This experience arises from the course “Projects of Innovation and Educational Research on Galician Language and Literature and Spanish Language and Literature”, in the MA on Secondary Education Teacher Training. By our contact with schools we often realise that innovations tend to occur more in the lowest educational levels and that, due to inertia and the requirements of our educational system, the higher the level the more traditional the methodologies. In this sense, our idea consists in using active methodologies in higher education. Since the purpose of the course is to introduce the philosophy of project-based learning, which students aren’t usually familiarised with, we propose that they design and experience their own project. The key principle here is, thus, “learning by doing”. From the teaching viewpoint, we apply the concepts of integrated treatment of languages and co-teaching.
Palabras clave
Aprendizaxe baseada en proxectos
Currículo democrático
Docencia compartida
Tratamento integrado de linguas
Project-based learning
Democratic curriculum
Co-teaching
Integrated treatment of languages
Currículo democrático
Docencia compartida
Tratamento integrado de linguas
Project-based learning
Democratic curriculum
Co-teaching
Integrated treatment of languages
Derechos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0