Show simple item record

dc.contributor.authorCarballal Miñán, Patricia
dc.contributor.authorSobrino-Freire, Iria
dc.date.accessioned2018-05-21T11:39:31Z
dc.date.available2018-05-21T11:39:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20731
dc.description.abstract[Resumo] A nosa proposta enmárcase na materia “Proxectos de innovación e investigación educativa en lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá”, no Mestrado en Profesorado de Educación Secundaria. Polo noso contacto con centros educativos a miúdo observamos que as innovacións docentes están máis implantadas nos niveis inferiores do ensino e que a medida que estes avanzan as metodoloxías se volven máis tradicionais debido a inercias herdadas e aos requirimentos do actual sistema educativo. Neste sentido, a nosa idea parte de introducir metodoloxías activas na etapa universitaria. Dado que a materia tenta achegar os e as estudantes á filosofía da aprendizaxe por proxectos, coa que adoitan estar escasamente familiarizados, propoñemos que sexan eles mesmos quen os deseñen e os vivan en primeira persoa. Trátase, por conseguinte, de aplicar ás aulas a máxima de “aprender facendo”. Desde o punto de vista do profesorado da materia, aplicamos os principios do tratamento integrado de linguas e a docencia compartida.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This experience arises from the course “Projects of Innovation and Educational Research on Galician Language and Literature and Spanish Language and Literature”, in the MA on Secondary Education Teacher Training. By our contact with schools we often realise that innovations tend to occur more in the lowest educational levels and that, due to inertia and the requirements of our educational system, the higher the level the more traditional the methodologies. In this sense, our idea consists in using active methodologies in higher education. Since the purpose of the course is to introduce the philosophy of project-based learning, which students aren’t usually familiarised with, we propose that they design and experience their own project. The key principle here is, thus, “learning by doing”. From the teaching viewpoint, we apply the concepts of integrated treatment of languages and co-teaching.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectAprendizaxe baseada en proxectoses_ES
dc.subjectCurrículo democráticoes_ES
dc.subjectDocencia compartidaes_ES
dc.subjectTratamento integrado de linguases_ES
dc.subjectProject-based learninges_ES
dc.subjectDemocratic curriculumes_ES
dc.subjectCo-teachinges_ES
dc.subjectIntegrated treatment of languageses_ES
dc.titleProtagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497496787.155
UDC.coleccionPublicacións UDC


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record