Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorIglesias Álvarez, Ana
dc.contributor.authorÁlvarez García, Xosé
dc.contributor.authorDíaz Muñiz, Salomé
dc.date.accessioned2018-02-07T13:13:55Z
dc.date.available2018-02-07T13:13:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRevista Galega de Filoloxía, 2017, 18: 79-113, ISSN: 2444-9121
dc.identifier.issn2444-9121
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20133
dc.description.abstract[Resumo] Neste artigo abordamos a análise da percepción do estándar galego por parte das novas xeracións, en concreto, alumnado de cuarto da ESO, procedente de diferentes tipos de hábitat (rural, vilego e urbano). Na fase de produción dos datos recorremos á técnica cualitativa do grupo de discusión. Realizamos sete grupos formados por sete ou oito participantes cada un deles, de xeito que traballamos en total con 52 informantes. Estudamos en primeiro lugar como conciben o estándar e autoavalían a súa competencia nesta variedade, tanto a nivel oral como escrito. Ao descubrir que entenden o estándar, polo menos no caso do galego, como unha variedade estilística ou situacional, profundamos nesta cuestión no sentido da súa valoración sobre o uso: en que contextos consideran adecuado utilizar o estándar e en cales non e por que. Para finalizar, analizamos se as críticas tradicionais que recibía o estándar manteñen ou non a súa vixencia
dc.description.abstract[Abstract] In this article, we deal with the analysis of the new generations' perception of the Galician standard variety, specifically students of 4th year ESO (equivalent to 10th grade) coming from different backgrounds (rural and urban areas). The qualitative technique of group discussion was used for data gathering. The participants were divided in seven groups of seven to eight individuals each, thus there was a total of 52 subjects. First, we analysed how they perceive the Galician standard variety and their competence of it, both oral and written. Once we found out that they understand the standard as a stylistic or situational variety, at least in the case of Galician, we delved into the issue taking into account its use: In which contexts its use is considered suitable or not and why. To finish the study, we analysed whether the traditional criticism that the standard variety has received is still valid at present
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade da Coruña
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/rgf.2017.18.0.3182
dc.subjectVariedade estándar
dc.subjectAutoavaliación
dc.subjectVariación situacional
dc.subjectDifusión
dc.subjectAceptación
dc.subjectStandard variety
dc.subjectSelf-assessment
dc.subjectSituational variation
dc.subjectDissemination
dc.subjectAcceptance
dc.titleO estándar galego nas novas xeracións: entre o afastamento e a necesidade
dc.title.alternativeThe Galician standard in the new generations: between distance and necessity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
UDC.journalTitleRevista Galega de Filoloxía
UDC.issue18
UDC.startPage79
UDC.endPage113


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem