Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 2, 2017
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 2, 2017
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

¿Por qué el mar no se "desparrama" si solo tiene arena alrededor?Indagación en la playa

Thumbnail
Ver/abrir
Apice_2017_1_2_art_3.pdf (463.6Kb)
license_rdf (1.136Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20017
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 2, 2017 [5]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
¿Por qué el mar no se "desparrama" si solo tiene arena alrededor?Indagación en la playa
Título(s) alternativo(s)
Why the sea doesn’t escape if it has only got sand holding it? Inquiry at the beach
Autor(es)
Parrilla Maldonado, M. Carmen
Jiménez-Liso, Rut
Martínez-Chico, María
Data
2017
Cita bibliográfica
Ápice. Revista de Educación Científica, 2017,1,2: 38-46. ISSN: 2531-016X
Resumo
[RESUMEN] En el presente artículo mostramos el diseño de una secuencia de indagación basada en modelos para Primaria para pensar, hacer, hablar y sentir sobre la playa. Esta secuencia surge de la reflexión de una educadora ambiental tras desarrollar el típico activismo de limpieza de costas o juegos motrices sobre biodiversidad, impactos o pesca[ABSTRACT] In the current paper the design of a teaching sequence through Model-Based Inquiry for Primary School is presented. Primary school students are engaged to think, do, talk, and feel science at the beach. This sequence arises from an environmental educator reflections after participating in the common activism activities of coast-cleaning or games on fishing and its environmental impacts on biodiversity.
Palabras chave
Playa
Indagación
Modelos
Secuencia de actividades
Educación primaria
Beach processes
Model-Based Inquiry
Teaching sequence
Primary school
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/arec.2017.1.2.3109
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2531-016X

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións