Buscar
Mostrando ítems 1-9 de 9
A educación, compromiso e responsabilidade dos concellos democráticos en Galicia (1978-2018)
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Coa vontade explícita de alentar a construción dun novo país en nome do desenvolvemento
e da democracia local, o texto que se presenta sitúa os seus argumentos nunha
lectura histórica do quefacer educativo ...
Joseph Lancaster. Mejoras en la educación para las clases industriosas de la comunidad Madrid: Morata; Colección Clásicos de la Educación de la Sociedad Española de Historia de la Educación, 2019. Estudo introdutorio de Miryam Carreño Rivero. 236 pp. ISBN: 978-84-7112-949-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Joseph Lancaster foi un dos iniciadores dunha modalidade nova e de máis complexa factura do chamado ensino monitorial ou mutuo escolar. A presente edición en castelán reproduce a edición de 1805, a partir da ...
Actas del XV Congreso Internacional Gallego-Portugués de Psicopedagogía / II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía: (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
Experiencias en el diseño de robots educacionales submarinos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumen] El presente trabajo da a conocer las actividades preliminares realizadas en la Universidad Jaume I en el ámbito de la robótica educacional submarina
y nuestros proyectos futuros. Se muestra la línea temporal ...
Educación en sostenibilidad y promoción de vocaciones científico-técnicas en estudiantes preuniversitarios a través de la construcción de un vehículo solar
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumen] Las políticas de sostenibilidad deben tener un fuerte componente educativo, ya que es importante que prevalezcan en el tiempo y sean aceptadas como parte de la realidad de las nuevas generaciones. El necesario ...
Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Descrición do legado e a traxectoria vital de trinta e sete mulleres que, coas súas actitudes persoais e desde perspectivas ideolóxicas diferentes, destacaron de maneira especial no primeiro terzo do século XX.
Desigualdad social, prestigio ocupacional, ingresos y educación: propuesta para una escala uruguaya
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumen] En el marco de le Encuesta de Movilidad Social y Trayectorias Educativas (EMOTE 2010 - 2012), se realizó un relevamiento sobre prestigio ocupacional, aplicando un set de preguntas específico sobre este tema. Se ...
Municipios e educación
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] No decurso do período moderno e com maior incidência no período contemporâneo, na sequência das revoluções liberais e republicanas e no quadro dos regimes democráticos actuais, os municípios constituíram e constituem ...
(Re)construíndo o coñecemento. VI Xornada Universitaria Galega en Xénero
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)