A aprendizaxe-servizo en perspectiva. John Dewey como referente histórico
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16953
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A aprendizaxe-servizo en perspectiva. John Dewey como referente históricoTítulo(s) alternativo(s)
Service-Learning in Perspective. John Dewey as a Historical ReferenceAutor(es)
Data
2015Cita bibliográfica
Sotelino Losada, A. (2015). A aprendizaxe-servizo en perspectiva. John Dewey como referente histórico. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 18-19, 145-161. https://doi.org/10.17979/srgphe.2015.18-19.0.4048
Resumo
[Resumo] A metodoloxía do service-learning é relativamente nova como tal, xa que o seu nacemento data de principios do século XX, aínda que non recibiu o seu nome definitivo ata tempos relativamente recentes. O pioneiro para a maioría de autores é o coñecido filósofo e pedagogo John Dewey, a que nos referiremos nun apartado específico, dada a súa contribución á filosofía conformadora desta metodoloxía. Interesaranos examinar a medida en que a súa obra pedagóxica aparece reflectida no que na actualidade chaman, e chamamos, aprendizaxe-servizo. O auténtico pulo desta metodoloxía prodúcese no último terzo do século XX, con especial relevancia nos Estados Unidos. A Europa non chegará ata os anos noventa da pasada centuria, e pode dicirse que a súa andaina en España apenas é perceptible ata a inauguración do novo século XXI. [Abstract] Service-learning methodology is a relatively new concept, since it was born at the beginning of the 20th Century, yet its name was not finally coined until relatively recent times. The pioneer for most authors is the well-known philosopher and pedagogue John Dewey, to whom we may refer in a specific section, given his contribution to the informant philosophy of this methodology. We are interested in examining to what extent his pedagogic work is reflected in what we know today as service-learning. The real boom occurred in the last third of the century, especially in the United States. Yet it did not reach Europe until the 90’s of the last century, and it might be said, its existence in Spain is barely noticeable until the inauguration of the new century.
Palabras chave
Aprendizaxe-servizo
Pedagoxía
Educación cívica
John Dewey
Service-learning
Pedagogy
Civic education
John Dewey
Pedagoxía
Educación cívica
John Dewey
Service-learning
Pedagogy
Civic education
John Dewey
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863