Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorSánchez Bello, Ana
dc.date.accessioned2016-05-26T08:24:51Z
dc.date.available2016-05-26T08:24:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSánchez Bello, A. (2014). Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: Aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 17, 83-98. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4090
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16822
dc.description.abstract[RESUMO] O fortalecemento do proceso de globalización ten sido posible en confluencia co apoio do sistema educativo cando este asume unha posición na que a hexemonía patriarcal é a norma, e as actitudes e comportamentos considerados como femininos se devalúan. Nesta situación, o profesorado pode encarar as relacións que se desenvolven na aula como unha parte clave dun proceso educativo que fomenta o desenvolvemento das personas cara a autonomía e as prácticas colaboradoras, tanto no eido público como no ámbito privado. Co obxecto de desenvolver unha proposta de aprendizaxe en relación, dende as escolas ponse de relevo a necesidade dunha revisión crítica dos valores e actitudes que, como parte da sociedade, queremos que os centros educativos ensinen: reducir o nivel de violencia e eliminar os estereotipos de xénero. Estas propostas teñen por finalidade promover relacións equitativas entre mulleres e homes nun contexto de globalización
dc.description.abstract[ABSTRACT] he strengthening of globalization is made possible by the support of the educational system when it assumes a position in which patriarchal hegemony is the norm, and attitudes and behavior considered to be feminine are devalued. In this situation educators can target the relationships students establish at school as a key part of an educational process that fosters the development of individuals who will become autonomous and collaborative in both the public and private sphere. Schools have highlighted the need for a critical review of the values and attitudes that we, as a society, want schools to teach, and that educators agree are a priority: reducing the level of violence in schools and breaking gender stereotypes. These activities aim to promote equal relationships between men and women and to foster a critical attitude toward the practice of differentiated socialization based on gender in a context of globalization
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade da Coruña
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4090
dc.subjectGlobalización
dc.subjectRelación
dc.subjectViolencia
dc.subjectEstereotipos
dc.subjectSistema escolar
dc.subjectGlobalization
dc.subjectRelationship
dc.subjectViolence
dc.subjectStereotypes
dc.subjectEducational system
dc.titleFactores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos
dc.title.alternativeGender Discrimination Factors in Schools in the Context of Globalization: Learning with “the other” as pedagogical practice against violence and stereotypes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
UDC.journalTitleSarmiento
UDC.issue17
UDC.startPage83
UDC.endPage98


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem