Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16822Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotiposTítulo(s) alternativo(s)
Gender Discrimination Factors in Schools in the Context of Globalization: Learning with “the other” as pedagogical practice against violence and stereotypesAutor(es)
Fecha
2013Cita bibliográfica
Sánchez Bello, A. (2014). Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: Aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 17, 83-98. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4090
Resumen
[RESUMO] O fortalecemento do proceso de globalización ten sido posible en confluencia co apoio do sistema educativo cando este asume unha posición na que a hexemonía patriarcal é a norma, e as actitudes e comportamentos considerados como femininos se devalúan. Nesta situación, o profesorado pode encarar as relacións que se desenvolven na aula como unha parte clave dun proceso educativo que fomenta o desenvolvemento das personas cara a autonomía e as prácticas colaboradoras, tanto no eido público como no ámbito privado. Co obxecto de desenvolver unha proposta de aprendizaxe en relación, dende as escolas ponse de relevo a necesidade dunha revisión crítica dos valores e actitudes que, como parte da sociedade, queremos que os centros educativos ensinen: reducir o nivel de violencia e eliminar os estereotipos de xénero. Estas propostas teñen por finalidade promover relacións equitativas entre mulleres e homes nun contexto de globalización [ABSTRACT] he strengthening of globalization is made possible by the support of the educational system when it assumes a position in which patriarchal hegemony is the norm, and attitudes and behavior considered to be feminine are devalued. In this situation educators can target the relationships students establish at school as a key part of an educational process that fosters the development of individuals who will become autonomous and collaborative in both the public and private sphere. Schools have highlighted the need for a critical review of the values and attitudes that we, as a society, want schools to teach, and that educators agree are a priority: reducing the level of violence in schools and breaking gender stereotypes. These activities aim to promote equal relationships between men and women and to foster a critical attitude toward the practice of differentiated socialization based on gender in a context of globalization
Palabras clave
Globalización
Relación
Violencia
Estereotipos
Sistema escolar
Globalization
Relationship
Violence
Stereotypes
Educational system
Relación
Violencia
Estereotipos
Sistema escolar
Globalization
Relationship
Violence
Stereotypes
Educational system
Versión del editor
ISSN
1138-5863