Terapia ocupacional y educación inclusiva: una aproximación a la producción científica
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16795Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Terapia ocupacional y educación inclusiva: una aproximación a la producción científicaAutor(es)
Director(es)
Canosa Domínguez, Nereida MaríaViana-Moldes, Inés
Data
2015Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da SaúdeDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2014/2015.Resumo
[Resumen] OBJETIVOS
La educación inclusiva es una práctica efectiva para dar fin a las situaciones de desigualdad social. Constituye un vehículo para el empoderamiento de las comunidades y las capacita para decidir sobre su salud. Esta revisión bibliográfica analiza la producción científica desde Terapia Ocupacional en relación con las prácticas educativas inclusivas.
METODOLOGÍA
Se realizó una búsqueda bibliográfica en las principales bases de datos de ciencias de la salud, ciencias sociales y educación para responder a los objetivos del estudio. Se han encontrado 16 resultados.
RESULTADOS
La mayor parte de la producción científica emerge de Estados Unidos. Los temas centrales son: la importancia de incorporar un enfoque cooperativo, el análisis de las percepciones y actitudes hacia la educación inclusiva y ejemplos de prácticas educativas inclusivas.
CONCLUSIONES
La Educación es una temática transversal que influye en el desempeño ocupacional a nivel global, y favorece el desarrollo y la salud de los niños. La Terapia Ocupacional entiende la escuela como un espacio de oportunidades de participación para asegurar un aprendizaje exitoso. [Resumo] OBXECTIVOS
A educación inclusiva é unha práctica efectiva para dar fin ás situación de desigualdade social. Constitúe un vehículo para o emponderamento das comunidades e as capacita para decidir sobre a súa saúde. Esta revisión bibliográfica analiza a produción científica desde T.O. en relación coas prácticas educativas inclusivas.
METODOLOXÍA
Realizouse unha procura bibliográfica nas principais bases de datos de ciencias da saúde, ciencias sociais e educación para responder aos obxectivos do estudo. Encontráronse 16 resultados.
RESULTADOS
A meirande parte da produción científica emerxe de Estados Unidos. Os temas centrais son a importancia de incorporar un enfoque cooperativo, a análise das percepcións e actitudes cara á educación inclusiva e exemplos de prácticas educativas inclusivas.
CONCLUSIÓNS
A educación é unha temática transversal que inflúe no desempeño ocupacional a nivel global, e favorece o desenvolvemento e a saúde dos nenos. A Terapia Ocupacional entende a escola como un espazo de oportunidades de participación para asegurar unha aprendizaxe exitosa. [Abstract] OBJECTIVES
Inclusive education is an effective practice to end situations of social inequality. It is a vehicle for the empowerment of communities and enables them to decide about your health. This literature review examines the scientific production from OT regarding inclusive education practices.
METHODOLOGY
A literature search was conducted in the main database of health sciences, social sciences and education to meet the objectives of the study. Found 16 results.
RESULTS
Most of the scientific production emerges United States. The central themes are: the importance of incorporating a cooperative approach, analysis of the perceptions and attitudes towards inclusive education and examples of inclusive educational practices.
CONCLUSIONS
Education is a cross-cutting issue that affects occupational performance globally, and supports the development and health of children. Occupational Therapy understand the school as a space of participation opportunities to ensure successful learning.
Palabras chave
Terapeuta ocupacional
Ocupaciones
Escuela
Cambios educativos
NEE
Ocupacións
Escola
Occupational therapist
Occupations
School
Educative changes
SEN
Ocupaciones
Escuela
Cambios educativos
NEE
Ocupacións
Escola
Occupational therapist
Occupations
School
Educative changes
SEN
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido