Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorAlonso Pereira, José Ramón
dc.contributor.authorAbelleira, Miguel
dc.contributor.authorBlanco-Lorenzo, Enrique M.
dc.contributor.authorCaridad Graña, Juan Antonio
dc.contributor.authorRío Vázquez, Antonio S.
dc.contributor.authorSabín Díaz, Patricia
dc.date.accessioned2016-03-07T12:06:14Z
dc.date.available2016-03-07T12:06:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationBlanco Lorenzo, Enrique M.; Sabín Díaz, Patricia; Río Vazquez, Antonio S.; Caridad Graña, Juan A.; Abelleira Doldán, Miguel A.; Alonso Pereira, José Ramón . (2011). Gestion 2.0 en la introduccion del graduado en arquitectura. A 'Univest 11'. Girona: Universitat. [Consulta 2011]. Disponible en: http://hdl.handle.net/10256/3698es_ES
dc.identifier.isbn978-84-8458-354-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16205
dc.description.abstract[Resumen] La experiencia de tres cursos previos ha permitido afrontar con seguridad el reto de la implantación del grado en la asignatura de primer curso y primer cuatrimestre "Introducción a la Arquitectura". Pese a las dificultades del horario impuesto que ha impedido una traslación literal deseable, nuevamente las herramientas 2.0 se han convertido en básicas para la introducción del alumno, incentivando el interés del alumno y favoreciendo su aprendizaje a través de su propia autogestión. Tanto el proceso como los resultados obtenidos justifican el papel de estas herramientas cara a la consecución principal del objetivo aprender a saber ver y saber entender la arquitectura.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A experiencia de tres cursos previos permitiu afrontar con seguridade o reto da implantación do grao na materia de primeiro curso e primeiro cuadrimestre "Introdución á Arquitectura". A pesar das dificultades do horario imposto que impediu unha translación literal desexable, novamente as ferramentas 2.0 convertéronse en básicas para a introdución do alumno, incentivando o interese do alumno e favorecendo a súa aprendizaxe a través da súa propia autoxestión. Tanto o proceso como os resultados obtidos, xustifican o papel destas ferramentas cara á consecución principal do obxectivo de aprender a saber ver e saber entender a arquitectura.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallaches_ES
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/10256/3698es_ES
dc.rightsReconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectArquitecturaes_ES
dc.subjectDocenciaes_ES
dc.subjectWeb 2.0es_ES
dc.subjectEEESes_ES
dc.titleGestión 2.0 en la introducción del graduado en Arquitecturaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem