Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartín Palmero, Federico
dc.contributor.authorPardo Paz, Sergio
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2016-02-24T20:01:54Z
dc.date.available2016-02-24T20:01:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16113
dc.description.abstract[Resumen] Actualmente nos encontramos en una sociedad de la información y la comunicación en donde la era digital y sus campos derivados tienen gran presencia. Tras la aparición de los servicios en red e internet se han abierto diversidad de caminos para la organización y comercialización de los productos de las empresas, en donde habrá que ubicar el papel del comercio electrónico como medio a través del cual realizar las ventas. Aun sabiendo que la gran parte del comercio electrónico se hace a través de ordenadores no se debe obviar el Mcommerce o también conocido como comercio móvil en dónde las transacciones de compra-venta se realizan a través de los terminales móviles. Este último ámbito será objeto de análisis en la presente investigación, en dónde se hará una recopilación de datos mediante la cual poder elaborar un estudio sobre el desarrollo de esta plataforma en cuanto a nivel de consumo durante los últimos años hasta la actualidad, y posteriormente, prever cual podría ser su evolución en los próximos años.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Actualmente encontrámonos nunha sociedade da información e a comunicación onde a era dixital e os seus campos derivados teñen grande presenza. Tras a aparición dos servizos rede e internet abríronse diversidade de camiños para a organización e comercialización dos produtos das empresas, onde haberá que situar o papel do comercio electrónico como medio a través do cal realizar as vendas. Aínda sabendo que a maioría de comercio electrónico se fai a través de ordenadores non débese obviar o M- commerce ou tamén coñecido como comercio móbil onde as transaccións de compra-venda se realizan a través dos terminais móviles. Este último ámbito será noso obxecto de análise na presente investigación, onde se fará unha recompilación de datos mediante a cal poder elaborar un estudo do desenvolvemento desta plataforma en canto ao nivel de consumo nos últimos anos ata a actualidade, e posteriormente, prever cual podería ser a súa evolución nos próximos anos.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Currently we are in a society of information and communication where the digital age and its derivatives harboring large presence fields . After the appearance of the network services and Internet have opened different paths for the organization and merchandising products in companies , where will you place the role of electronic commerce as a means by which to make sales. Even knowing that most e-commerce is done through computers should not ignore the M-commerce or also known as mobile commerce in which transactions of sale is made through mobile terminals. This latter area will be our object of analysis in the following investigation where there will be a data collection through which to conduct a study on the development of this platform in the level of consumption in recent years to the present, and subsequently , anticipate what might evolve in the next years.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectM-commercees_ES
dc.subjectE-commercees_ES
dc.subjectComprases_ES
dc.subjectConsumoes_ES
dc.subjectMóvileses_ES
dc.subjectInternetes_ES
dc.subjectTICes_ES
dc.subjectMóbileses_ES
dc.subjectBuyses_ES
dc.subjectConsumeres_ES
dc.subjectICTes_ES
dc.titleNuevas tecnologías de la información y la comunicación (TIC) del siglo XXI: desarrollo en los hábitos de consumo, el vomercio electrónico a través del móviles_ES
dc.title.alternativeNovas tecnoloxías da información e comunicación (TIC) do século XXI: desenvolvemento nos hábitos de Consumo, o comercio electrónico a través do móbiles_ES
dc.title.alternativeThe new information & comunication tecnologies (ICT) of the 21st century: Development in consumption habits, E-commerce through mobile phonees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2014/2015


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem