Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Socioloxía
  • Traballos académicos (FSOC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Socioloxía
  • Traballos académicos (FSOC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nuevas tecnologías de la información y la comunicación (TIC) del siglo XXI: desarrollo en los hábitos de consumo, el vomercio electrónico a través del móvil

Thumbnail
Ver/abrir
PardoPaz_Sergio_TFG_2015.pdf (3.798Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16113
Coleccións
  • Traballos académicos (FSOC) [244]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Nuevas tecnologías de la información y la comunicación (TIC) del siglo XXI: desarrollo en los hábitos de consumo, el vomercio electrónico a través del móvil
Título(s) alternativo(s)
Novas tecnoloxías da información e comunicación (TIC) do século XXI: desenvolvemento nos hábitos de Consumo, o comercio electrónico a través do móbil
The new information & comunication tecnologies (ICT) of the 21st century: Development in consumption habits, E-commerce through mobile phone
Autor(es)
Pardo Paz, Sergio
Director(es)
Martín Palmero, Federico
Data
2015
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Socioloxía
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2014/2015
Resumo
[Resumen] Actualmente nos encontramos en una sociedad de la información y la comunicación en donde la era digital y sus campos derivados tienen gran presencia. Tras la aparición de los servicios en red e internet se han abierto diversidad de caminos para la organización y comercialización de los productos de las empresas, en donde habrá que ubicar el papel del comercio electrónico como medio a través del cual realizar las ventas. Aun sabiendo que la gran parte del comercio electrónico se hace a través de ordenadores no se debe obviar el Mcommerce o también conocido como comercio móvil en dónde las transacciones de compra-venta se realizan a través de los terminales móviles. Este último ámbito será objeto de análisis en la presente investigación, en dónde se hará una recopilación de datos mediante la cual poder elaborar un estudio sobre el desarrollo de esta plataforma en cuanto a nivel de consumo durante los últimos años hasta la actualidad, y posteriormente, prever cual podría ser su evolución en los próximos años.
 
[Resumo] Actualmente encontrámonos nunha sociedade da información e a comunicación onde a era dixital e os seus campos derivados teñen grande presenza. Tras a aparición dos servizos rede e internet abríronse diversidade de camiños para a organización e comercialización dos produtos das empresas, onde haberá que situar o papel do comercio electrónico como medio a través do cal realizar as vendas. Aínda sabendo que a maioría de comercio electrónico se fai a través de ordenadores non débese obviar o M- commerce ou tamén coñecido como comercio móbil onde as transaccións de compra-venda se realizan a través dos terminais móviles. Este último ámbito será noso obxecto de análise na presente investigación, onde se fará unha recompilación de datos mediante a cal poder elaborar un estudo do desenvolvemento desta plataforma en canto ao nivel de consumo nos últimos anos ata a actualidade, e posteriormente, prever cual podería ser a súa evolución nos próximos anos.
 
[Abstract] Currently we are in a society of information and communication where the digital age and its derivatives harboring large presence fields . After the appearance of the network services and Internet have opened different paths for the organization and merchandising products in companies , where will you place the role of electronic commerce as a means by which to make sales. Even knowing that most e-commerce is done through computers should not ignore the M-commerce or also known as mobile commerce in which transactions of sale is made through mobile terminals. This latter area will be our object of analysis in the following investigation where there will be a data collection through which to conduct a study on the development of this platform in the level of consumption in recent years to the present, and subsequently , anticipate what might evolve in the next years.
 
Palabras chave
M-commerce
E-commerce
Compras
Consumo
Móviles
Internet
TIC
Móbiles
Buys
Consumer
ICT
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións