Facelo en grande é pensar diferente e sen importar o tamaño: as mellores prácticas de xestión de persoas

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/12071Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Facelo en grande é pensar diferente e sen importar o tamaño: as mellores prácticas de xestión de persoasAlternative Title(s)
Make it big to think differently and regardless of size:best human capital management practicesDate
2012Citation
Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 2012, 3: 241-254. ISSN: 2173-9811
Abstract
[Resumo] Este traballo busca reflexionar sobre as potencialidades e limitacións do tecido empresarial español e a xestión de persoas no momento actual. Así, nel analízase a relación entre o capital intelectual e a formación de competencias contextualizadas como boas prácticas en xestiónorganizacional, instrumentada a través do voluntariado corporativo, a cultura do benestar e a conciliación. Tal análise baséase nos conceptos teóricos relativos ás áreas da socioloxía dasorganizacións e a xestión de recursos humanos. [Resumen] This work seeks to reflect about the current reality of Spanish business and people management,according to their limitations, but mostly to their potential. The empirical object of this article is to analyse the relationship between intellectual capital and skills training, contextualized as good organizational management practices, implemented through corporate volunteering, welfare culture and conciliation. This analysis is based on theoretical concepts relating to the areas of the sociology of organizations and human resources management.
Keywords
Capital intelectual
Retención e atracción do talento
Formación
Boas prácticas
Xestión do coñecemento
Competencias
Intellectual capital
Retention and attraction of talent
Training
Best practices
Knowledge management
Competencies
Retención e atracción do talento
Formación
Boas prácticas
Xestión do coñecemento
Competencias
Intellectual capital
Retention and attraction of talent
Training
Best practices
Knowledge management
Competencies
ISSN
2173-9811