Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorJiménez Vivas, Amparoes_ES
dc.contributor.authorGarcía Herrero, María Mercedeses_ES
dc.date.accessioned2013-09-26T10:38:23Z
dc.date.available2013-09-26T10:38:23Z
dc.date.issued2011es_ES
dc.identifier.citationRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2011, 19_1: 97-113. ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/10445
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectDiagnósticoes_ES
dc.subjectEstrategiases_ES
dc.subjectEstilos de aprendizajees_ES
dc.subjectLengua extranjeraes_ES
dc.subjectDiagnosises_ES
dc.subjectStrategieses_ES
dc.subjectLearning styleses_ES
dc.subjectForeign languagees_ES
dc.titleUn instrumento de diagnóstico para identificar las estrategias y estilos de aprendizaje de la lengua extranjeraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem