• Blanding and the standardization of visual identity in luxury fashion 

      Rodríguez Muñoz, Andrea (2023-09)
      [Abstract] Luxury fashion is a profitable and growing market that leads every segment of the industry. Its influence goes beyond trends as it establishes management and business strategies to follow. Its deep-rooted history ...
    • Congruencia entre identidad e imagen de marca en Twitter: un estudio de aplicado a la cuenta @noticiasrcn 

      Gómez Bernal, Carolina; Ortegón Cortázar, Leonardo (Universidade da Coruña, 2018)
      [Resumen] Este artículo analiza la congruencia entre la identidad e imagen de marca desde la gestión de social media en la cuenta oficial de twitter aplicado a uno de los canales de televisión privada en Colombia de alto ...
    • Escenografías de moda. La galería del Haute Couture 

      Anido Rodríguez, Kelly (2023-09)
      [Resumen] Esta actual obra tiene como objetivo el estudio de la comunicación en la industria de la moda a través de los espacios, cómo éstos se pueden convertir en un símbolo diferenciador del Haute Couture y su distinguido ...
    • Fashion and personal branding: user perception 

      Castro Bestilleiro, Andrea (2022)
      [Abstract] The establishment of a personal brand and personal branding as a practice are crucial elements towards the construction of a business-understanding business as a benefit obtained from the union of elements channelized ...