Quen habilita aos educadores sociais? : escenografías dos profesionais da axuda
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7810Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Quen habilita aos educadores sociais? : escenografías dos profesionais da axudaTítulo(s) alternativo(s)
Who qualifies social educators?: an overview of assistance providersAutor(es)
Data
2006Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2006, 10: 207-216. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] O obxecto deste artigo é contribuír ao quefacer de reflectir arredor da historiografía
da acción sociopedagóxica moderna, a partir dalgunhas das achegas postfoucaultianas á
cuestión do saber técnico-profesional conquistado por expertos (expertise) e reservado para
un determinado corpus disciplinar das ciencias sociais, en xeral, e das ciencias da educación,
en particular. A andaina proposta no seu contido remite cara un itinerario xenealóxico por
algunhas escenografías daquelo que, no pasado, puido estar na base de certas configuracións
profesionais que, na actualidade, atopan a súa manifestación máis desfigurada nas
prácticas asistencialistas e caritativas aínda non desterradas da identidade que habita a moitos
dos pseudo-profesionais que actúan en nome da Educación Social [Abstract] This article reflects on the historiography of modern socio-pedagogical action on
the basis of post-Foucaultian approaches to the issue of technical and professional knowledge
appropriated by the experts (expertise) and restricted to a specific corpus of disciplines
related to the social sciences in general and educational sciences in particular. This overview
takes us on a genealogical tour of certain scenarios, which in the past, may have been at the
foundation of some professional configurations which are currently faced with their most distorted
manifestation in social services and public assistance and which have not yet been
banished from the identity that serves to qualify many of the pseudo-professionals acting in
the name of Social Education
Palabras chave
Educación social
Profesionalización
Asistencialismo
Xenealoxía
Foucault
Social education
Professionalism
Assistance providing
Genealogy
Profesionalización
Asistencialismo
Xenealoxía
Foucault
Social education
Professionalism
Assistance providing
Genealogy
ISSN
1138-5863