As ideas pedagóxicas de Martín Sarmiento como expresión do discurso educativo da Ilustración europea
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7765Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
As ideas pedagóxicas de Martín Sarmiento como expresión do discurso educativo da Ilustración europeaAutor(es)
Data
2002Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2002, 6: 9-39. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] Frei Martín Sarmiento é sen dúbida unha das liguras máis importantes da
Ilustración española, tanto pola diversidade de temas aos que dedicou o seu tempo como
polos principios epistemolóxicos que asumiu. Un ha boa parte da súa extensa obra aborda, di-
rectamente ou máis de esguelio, cuestións relacionadas coa educación, sendo numerosas as
rellexións que se reliren ao ensino dos nenos e xoves desde calquera das súas lacianas: me-
todoloxía, organización ou didáctica. Neste traballo tentamos achegármonos a este aspecto
concreto para poñer de manilesto a coherencia, validez e proxección actual do seu discurso
pedagóxico. [Abstract] Frei Martín Sarmiento is indisputably one 01 the most important ligures 01 the
Spanish Enlightenment, owing both to the diversily 01 subjects he undertook and to the epis-
temological principies he adopted. A large part 01 his prodigious work deals with issues related
to education both direcliy and indirectly, including a wealth 01 reflections on the education 01
children and young people, lrom any one 01 its many lacets: methodology, organisation, tea-
chingo The purpose 01 this article is to gain a more in-depth knowledge 01 this specilic aspect
and to highlight the coherence, validily and modern projection 01 his thinking on pedagogy.
ISSN
1138-5863