Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMartínez Rodríguez, Susana
dc.date.accessioned2011-07-12T11:36:02Z
dc.date.available2011-07-12T11:36:02Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 2002, 6: 113-133. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7763
dc.description.abstract[Resumo] O obxecto do presente artigo é amosa-Ias ideas sobre alfabetización e forma- ción técnica dun dos principais economistas galegos do XIX, Joaquín Díaz de Rábago (1837-1898), insistindo nos beneficios económicos e sociais da difusión do coñecimento en xeral, e da difusión da instrucción técnica en particular. No novo modelo de ensino profe- sional que defendía o autor combinaríase unha enseñanza de carácter práctico, de taller, co estudio de disciplinas teóricas e científicas que dotase ós futuros traballadores dunha só- lida formación, capaz de adecuarse ás transformacions operadas na industria.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The object of this article is to present ideas on the literacy and technical edu- cation of one of the most important Galician economists of the nineteenth century, Joaquín Díaz de Rábago (1837-1898). The article emphasises the social and economic benefits of the diffusion of knowledge in general, and the dissemination of technical instruction in par- ticular. In the new model of professional education advocated by the author, he proposed combining a practical, vocational type of education with the study of theoretical and scien- tific disciplines to give future workers a solid background an education able to adapt to future changes in industry.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleAlfabetización, formación técnica e crecimento económico. Reflexións sobre a variable capital humano na obra de Joaquín Díaz de Rábago (1837-1898)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem