Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorSampedro Garrido, Ana María
dc.date.accessioned2011-07-12T11:30:14Z
dc.date.available2011-07-12T11:30:14Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 1999, 3: 133-156. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7726
dc.description.abstract[Resumo] Dar canta de como loran os comezos da pedagoxía Freinet en España é o obxectivo lunda- mental deste artículo. Nel seguimos os pasos dun pequeno grupo de mestres ilerdenses, que co tempo chegaron a lormar a Cooperativa española da Técnica Freinet, e as súas realizacións máis importantes destacando a publicación da revistas Colaboración, La imprenta en la escuela e a creación dunha esco- la Freinet en Barcelona.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The purpose 01 this paper is to examine the origins 01 Freinet pedagogy in Spain. We retra- ce the steps 01 a group 01 schoolteachers lram Lérida, who, over time, created the Spanish Cooperative Group 01 the Freinet Technique, and highlight their most important achievements, notably the publication 01 the journals Colaboración, La imprenta en la escuela and the creation 01 a Freinet school in Barcelona.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA pedagoxía Freinet en España nos tempos da II Repúblicaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem