Mostrar o rexistro simple do ítem
A pedagoxía Freinet en España nos tempos da II República
dc.contributor.author | Sampedro Garrido, Ana María | |
dc.date.accessioned | 2011-07-12T11:30:14Z | |
dc.date.available | 2011-07-12T11:30:14Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.citation | Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 1999, 3: 133-156. ISSN: 1138-5863 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/7726 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Dar canta de como loran os comezos da pedagoxía Freinet en España é o obxectivo lunda- mental deste artículo. Nel seguimos os pasos dun pequeno grupo de mestres ilerdenses, que co tempo chegaron a lormar a Cooperativa española da Técnica Freinet, e as súas realizacións máis importantes destacando a publicación da revistas Colaboración, La imprenta en la escuela e a creación dunha esco- la Freinet en Barcelona. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] The purpose 01 this paper is to examine the origins 01 Freinet pedagogy in Spain. We retra- ce the steps 01 a group 01 schoolteachers lram Lérida, who, over time, created the Spanish Cooperative Group 01 the Freinet Technique, and highlight their most important achievements, notably the publication 01 the journals Colaboración, La imprenta en la escuela and the creation 01 a Freinet school in Barcelona. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | A pedagoxía Freinet en España nos tempos da II República | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |