Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 02, 1998
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 02, 1998
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Actualidade do pensamento educativo de Manuel Bartolomé Cossío

Thumbnail
Ver/abrir
SAR_2_1998_art-2.pdf (2.660Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7710
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 02, 1998 [12]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Actualidade do pensamento educativo de Manuel Bartolomé Cossío
Autor(es)
Otero-Urtaza, Eugenio
Data
1998
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 1998, 2: 39-67. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] Neste artigo faise unha evocación das aportacións de Manuel Bartolomé Cossío (1857-1935) á educación española. Partindo do desacougo que está a producir a actual reforma do sistema educa- tivo. ponse de manifesto que é frecuente hoxe utilizar o seu pensamento pedagóxico de maneira intere- sada e partidista. Preséntanse cinco ideas de plena actualidade que Cossío defendeu o langa da súa vida e que poden enriquecer o debate educativo producido pala reforma: a figura do mestre, o concepto de escala, a defensa dun ensino activo para todos, a natureza da ensinanza secundaria, e o problema da educación relixiosa. O obxectivo do artigo é proporcionar datos e chiscos de luz que impidan afondar nun fraude intelectual sobre o seu pensamento.
 
[Abstract] This article discusses the contributions of Manuel Bartoiomé Cossío (1857-1935) to Spanish Education. Based on the discontent than has been unleashed by the present reform of the educational system, it is evident that his pedagogical teachings are commonly used arbitrarily and egotislically today by people lo their own interest. We discuss five of his ideas that are totally relevant to today's situation, which Cossío defended his whole lile and which may be able to enhance the educational debate arising lrom the refo/m: the figure 01 the teacher, the concept 01 the school, the defense 01 a dynamic education lar all, the characteristics 01 secondary education, and the problem 01 religious education. The purpose 01 this article is to provide data and enlightenment that will prevent the discussion 01 his thought lrom tur- ning into an intellectual Iraud.
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións