Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorRivas Barrós, Sabela
dc.date.accessioned2011-07-12T11:17:05Z
dc.date.available2011-07-12T11:17:05Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de histoira da educación, 1997, 1: 1691-80. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7706
dc.description.abstract[Resumo] O presente traballo pretende realizar unha aproximación xenérica ás primeiras formulacións pedagóxicas con carácter diferencialista enunciadas en Galicia. Estas propostas permitiron a posta en práctica dun importante labor educativo no ámbito escolar, social e político, que se estendeu ó longo do primeiro tercio do presente século e que ficou embazado polo estoupido da Guerra Civil no ano 1936.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The purpose of this paper is to provide a general understanding of the early pedagogical formulations peculiar to Galicia. These proposals made it possible to carry out an important educational task in the school environment and on a social and political level, which lasted throughout the first third of this century and which was stifled by the outbreak of the Spanish Civil War in 1936.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA educación e a galeguización da sociedade (1900-1936)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem